Ένα event καινοτομίας με το UX στο επίκεντρο!
- Πώς χρησιμοποιούν οι μεγάλοι οργανισμοί το UX;
- Τι παραπάνω μπορούν να προσφέρουν στους stakeholders τους;
- Ποια είναι τα best practices, με αφορμή υλοποιημένα έργα;
Το Interamerican Innovation Hub, η κοινότητα Athens UX Community και το Found.ation διοργανώνουν τη δεύτερη διαδραστική συνάντηση του προγράμματος, “UX Meetup”. Στελέχη της Interamerican και της Fabrique θα μοιραστούν καινοτόμα case studies από τον δικό τους μετασχηματισμό και τον σχεδιασμό καινοτόμων υπηρεσιών, ενώ θα ακολουθήσει networking και socializing με finger food & drinks. Οι θέσεις στο UX Meetup είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Πρόγραμμα
18:30 – 19:00: Προσέλευση
19:00 – 19:05: Καλωσόρισμα, από τον ιδρυτή του Athens UX Community,
Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς – Founder and Lead UX Researcher @theUXProdigy
19:05 – 19:15: “Interamerican: Insurance redefined”,
Μάρκος Φραγκουλόπουλος, Corporate Marketing Leader, Interamerican
H Interamerican οδηγεί τις εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά για περισσότερες από 5 δεκαετίες και έχει επαναπροσδιορίσει την έννοια της ασφάλισης, δημιουργώντας έναν οργανισμό που βασίζεται στη φροντίδα, την εμπιστοσύνη και την πρόοδο. Ένας οργανισμός που βοηθά τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα.
19:15 – 19:20 IAG: «Interamerican Innovation Hub: Καινοτόμες λύσεις και δικτύωση»
Εύα Μούντριχα, Innovation Leader, Interamerican
Στην ψηφιακή εποχή των υψηλών ταχυτήτων, η αλλαγή στο οικοσύστημα της καινοτομίας αγγίζει 3 τομείς: Τις γοργά εξελισσόμενες ανάγκες των ανθρώπων, τις παρεχόμενες λύσεις στην αγορά και την είσοδο των νέων ταλέντων και παικτών. Τι μπορεί να προσφέρει το Interamerican Innovation Hub, ώστε να συντονίσουμε τις δράσεις μας και το άθροισμα τους να έχει πραγματικό αντίκτυπο στην κοινωνία και την οικονομία της χώρας μας;
19:20 – 19:25: “Interamerican: Our new working model”
Δημοσθένης Παπαθανασίου, Organization & People Advisor
Ο οργανωτικός μετασχηματισμός της Interamerican αποτελεί ένα παράδειγμα καινοτομίας στη διοίκηση των ελληνικών επιχειρήσεων. Το ταξίδι μετασχηματισμού του οργανισμού μας πραγματοποιήθηκε με οδηγό τις αξίες μας. Το τμήμα HR μπορεί να υποστηρίξει την στρατηγική μιας εταιρείας μέσω του οργανωσιακού μοντέλου, των διαδικασιών και των πολιτικών εκπαίδευσης, ανάπτυξης και ανατροφοδότησης. Παράλληλα μπορεί να οδηγήσει μία εταιρεία στην επόμενη ημέρα, αξιοποιώντας θετικά κάθε συνθήκη, ακόμα και μία πανδημία.
19:25 – 19:55: «Designing the Anytime website – parallel challenges»
Juriaan Hoogervorst, Strategist, Fabrique
Η δημιουργία μιας νέας ιστοσελίδας δεν είναι ποτέ ένα απλό project. Σε αυτή την ομιλία εξετάζουμε το έργο της δημιουργίας του νέου website της Anytime από διαφορετικές οπτικές γωνίες και εξερευνούμε τη διασταύρωση των διαφορετικών προκλήσεων. Πώς θα πλοηγηθείτε σ’ ένα εξελισσόμενο τοπίο;
19:55 – 20:25: «Η περίπτωση του website της Anytime: Πώς το εμπνευσμένο UX design αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη για το νέο brand promise»
Κώστας Κατσιμπόκης, Customer Engagement & Experience Leader, Interamerican / Anytime
Νάσσια Καζανέλη, UI Designer, Anytime
To rebranding της Anytime δεν ήταν απλώς μια ανανέωση οπτικών στοιχείων, αλλά μία επανατοποθέτηση του brand που έθετε την εμπειρία των πελατών στην καρδιά της στρατηγικής μας. Ο νέος ιστότοπος Anytime ήταν η απτή απόδειξη της υπόσχεσης του νέου brand και η ιδανική πλατφόρμα για το σχεδιασμό ενός νέου customer journey. Ήταν ακόμα η έναρξη μιας βελτιστοποιημένης εμπειρίας, σημείο εκκίνησης για εξατομίκευση και προσέγγιση με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη. Σε αυτή την ομιλία θα εξετάσουμε κάθε μία από τις θέσεις.
20:25 – 22:00: Networking, socializing, finger food & drinks
Be an early bird! Οι θέσεις στο UX Meetup είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Κράτησε σήμερα τη θέση σου για μία μοναδική εμπειρία μάθησης και δικτύωσης και λάβε την πρόσκληση για το Meetup! Την ημέρα της εκδήλωσης, προσκομίστε την!
Get ready for some publicity! Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα ληφθούν φωτογραφίες, οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή της εκδήλωσης σε μέσα μαζικής ενημέρωσης/επικοινωνίας. Τα προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο) θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για την είσοδό σας στο κτίριο. Με τη συμμετοχή σας δηλώνετε ότι γνωρίζετε τη συλλογή και χρήση των προσωπικών σας δεδομένων (ονοματεπώνυμο και δεδομένα εικόνας) και συναινείτε σε αυτή.