Οι νικητές των Effie Europe 2019 ανακοινώθηκαν χθες το βράδυ 15 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες και μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνονται και 4 καμπάνιες από την Ελλάδα, οι οποίες διακρίθηκαν στην νέα κατηγορία του θεσμού Best of the Best Europe.
Στόχος της κατηγορίας ήταν η ανάδειξη των καλύτερων και πιο αποτελεσματικών καμπανιών από όσες είχαν βραβευτεί με Gold Effie σε εθνικούς διαγωνισμούς το 2018. Στην κατηγορία συμμετείχαν έργα από 17 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ από την Ελλάδα δήλωσαν συμμετοχή 4 εταιρίες με 8 βραβευμένες με Gold Effie καμπάνιες, στα τελευταία Effie Hellas. Οι ελληνικές συμμετοχές απέσπασαν τέσσερα βραβεία και δύο διακρίσεις Finalist.
Συγκεκριμένα, με Gold Effie βραβεύτηκε η καμπάνια “Το Βήμα” της Soho Square Athens για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία και με Bronze Effie βραβεύτηκαν οι καμπάνιες, “Ο πρόβατος” της McCANN Worldgroup για την Δωδώνη, “Από την Αρχή” της Ogilvy Greece για τη Mondelez International και “Δύο Μπούφοι” της The Newtons Laboratory για την Τράπεζα Πειραιώς. Τα δύο έργα που κατάφεραν να προκριθούν ως finalists αλλά όχι και να βραβευτούν είναι το “Οδοιπορικό” της McCANN Worldgroup για την ActionAid Hellas και το “Στην Καρδιά της Τεχνολογίας” από την Ogilvy Greece για τα Καταστήματα Γερμανός.
Mεγάλος νικητής της βραδιάς ήταν το McCann Worldgroup που αναδείχθηκε Agency of the Year ενώ απέσπασε και Grand Effie για την καμπάνια ‘Like Brands’ 2011-2018.
Οι νικητές αναδείχθηκαν από μια διεθνή κριτική επιτροπή από ανώτερα στελέχη τόσο από τον χώρο των agencies όσο και από την πλευρά των διαφημιζόμενων. Πρόεδροι της Επιτροπής ήταν ο Bastien Schupp, Vice President, Global Brand Strategy and Marketing Communication στην Groupe Renault και ο Harjot Singh, Chief Strategy Officer, Europe & UK στο McCann Worldgroup.
Πηγή: advertising.gr