Το Product–Led Growth Conference ανέδειξε το μέλλον των SaaS παρουσιάζοντας τις καλύτερες πρακτικές παγκοσμίως μέσω case studies και προσεγγίσεων που στηρίζουν τους οργανισμούς στην Product–Led μετάβαση.
Οι τρόποι με τους οποίους επηρεάζεται η καταναλωτική εμπειρία και οι τεχνικές, χάρη στις οποίες το προϊόν μπορεί να αποτελέσει έναν κεντρικό άξονα ανάπτυξης, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 1ου Product-Led Growth Conference στην Ευρώπη, που πραγματοποιήθηκε με πλήρη επιτυχία στις 31 Ιανουαρίου, υπό την διοργάνωση των περιοδικών Netweek και Marketing Week, της Boussias Communications.
Τόπος συνάντησης ο Πολυχώρος Χείρωνας, όπου στελέχη από όλες τις βαθμίδες και μονάδες οργανισμών και επιχειρήσεων είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν πώς οι Product-Led στρατηγικές επηρεάζουν τόσο τις εσωτερικές όσο και τις go-to-market πρακτικές, πώς οι οργανισμοί πρέπει να συλλέγουν feedback, τι KPIs να αναζητούν, καθώς και ποιες είναι οι βέλτιστες στρατηγικές για τη δημιουργία των προϊόντων.
Στο βήμα του Product-Led Growth Conference φιλοξενήθηκαν διεθνούς φήμης ομιλητές, όπως ο Adam Joseph (Director of Customer Success στην Gainsight). Στην παρουσίαση του ο Α. Joseph μοιράστηκε τις δέκα εντολές του Customer Success, τις εμπειρίες του σχετικά με τον βέλτιστο τρόπο διαχείριση των ομάδων που ασχολούνται με το Customer Success και την εξίσωση μέσα από την οποία αναδεικνύεται πώς η βέλτιστη μορφή του Customer Success εξάγεται μέσω του συνδυασμού των εμπειριών και των αποτελεσμάτων.
Επίσης, ο Kajetan Uhlig (Founder & Managing Director της Userlane) ανέπτυξε σε βάθος τις βέλτιστες στρατηγικές των SaaS προϊόντων χρησιμοποιώντας ποικίλα παραδείγματα από τη σύγχρονη αγορά. Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις θα καταφέρουν να ακολουθήσουν τον δικό τους πολικό αστέρα, ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Κυρίαρχο ρόλο στο συνέδριο είχαν τα QnA sessions στα οποία δόθηκε η ευκαιρία στους ομιλητές να απαντήσουν διεξοδικά στις ερωτήσεις του κοινού.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ. Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το Support Driven, το Επιχειρώ και το Startup.gr. Χορηγός Αισθητηριακής Προσβασιμότητας ήταν το TheHappyArt. Conference Experience Sponsor ήταν το Conferience.