Επιχειρηματικότητα

Viva Wallet: Τα μυστικά της επένδυσης της JP Morgan και τα νέα σχέδια

Σημαντικά στοιχεία για το κοινό τους επιχειρηματικό ταξίδι που ξεκίνησε επίσημα στις αρχές του 2022 και εξελίσσεται σε ένα case study για το fintech μοιράστηκαν από τους Δελφούς ο  Χάρης Καρώνης, Ιδρυτής & CEO της Viva Wallet και ο Xρήστος Κολημενάκης, Managing Director της JP Morgan κατά τη σημερινή, τρίτη ημέρα εργασιών του 7ου Οικονομικού Φόρουμ, που πραγματοποιείται στους Δελφούς 6 – 9 Απριλίου και τελεί υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Αρχικά το λόγο πήρε o Managing Director της JP Morgan τονίζοντας ότι η συνεργασία με τη Viva Wallet έχει καλύψει πολλές πλευρές που επιθυμεί η εταιρεία για την επένδυση, όπως η τεχνολογία, οι υποδομές, αλλά και η φιλοδοξία για περαιτέρω ανάπτυξη. Όπως ανέφερε, αυτό που βρήκε η JP Morgan στη Viva είναι η οργανική επέκταση της υποδομής της, αλλά και οι συνέργειες με μεγάλους πελάτες, στοιχεία επίσης που επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον απέναντί της.

Παράλληλα, η αντίληψη της Viva Wallet για την επέκταση στην Ευρώπη και η ευελιξία της σε σχέση με λύσεις τόσο στις πιο μικρές όσο και στις πιο μεγάλες επιχειρήσεις την έκανε ακόμα πιο ελκυστική όσον αφορά την επενδυτική προσέγγιση.
Kατά τον ίδιο, «πλέον κάθε αυτοκίνητο είναι ένα wallet με τέσσερις ρόδες, μπορείς να κάνεις αγορές μέσα από αυτό. Η μεγάλη διαφορά της Viva Wallet σε σχέση με άλλους παίκτες είναι, επίσης, και το γεγονός ότι έχει τραπεζική άδεια, κάτι που την κάνει ξεχωριστή σε όλη την Ευρώπη».

Τη δική του εμπειρία από τη συνεργασία με τη JP Morgan δημοσιοποίησε και ο Χάρης Καρώνης, δίνοντας κάποιους χαρακτηριστικούς αριθμούς που αποτέλεσαν, με τον τρόπο τους, ορόσημα: «Τρία χρόνια πριν έγινε η γνωριμία με τη JP Morgan, 384 άνθρωποι βρέθηκαν μέσα στο Data room για τον οικονομικό έλεγχο, 3500 αρχεία ανέβηκαν, επίσης, για το ίδιο σκοπό στο Data room.  Μέσα σε αυτά πρέπει να προστεθούν συναντήσεις, ταξίδια, όλα αυτά δημιούργησαν μια πορεία δέκα μηνών, που έφερε τις δύο εταιρείες ακόμα πιο κοντά».

Όπως επίσης σημείωσε ο επικεφαλής της εταιρείας ηλεκτρονικών πληρωμών, είναι σημαντικό το ό,τι η Viva Wallet στηρίχθηκε στις δικές της δομές, χωρίς καμία υποδομή από τρίτους και με αυτό τον τρόπο μπόρεσε γρήγορα να καλύψει τα κενά και τις απαιτήσεις στην κάθε χώρα, κάτι που οδήγησε σε μια «ξέφρενη» όπως τη χαρακτήρισε πορεία από το δεύτερο τρίμηνο του 2019, φτάνοντας στο σήμερα, όποτε και έχει παρουσία σε 24 χώρες.

Ένα ακόμα ιδιαίτερο σημείο της πορείας της εταιρείας, κατά τον κ. Καρώνη, ήταν το γεγονός ότι ”έστησε” τις υπηρεσίες της και τα τοπικά σχήματα πληρωμών ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε χώρας, ενώ ανακοίνωσε το επόμενο βήμα της Viva Wallet που θα διευκολύνει την πρόσβαση της τράπεζας στον πελάτη, μικρομεσαίο ή μεγάλο έμπορο, και το αντίστροφο.