Η αγορά εργασίας στην Αμερική είναι δύσκολη.
Η ανεργία ήταν στο χαμηλότερο ποσοστό τα τελευταία 50 χρόνια αυτό τον Σεπτέμβριο και τα τμήματα ανθρωπίνων πόρων σε ολόκληρη τη χώρα προσπαθούν να προσελκύσουν νέους εργαζόμενους.
Το σχέδιο της Walmart περιλαμβάνει το να “φλερτάρει” τους εφήβους. Η εταιρεία διαθέτει 2,2 εκατομμύρια υπαλλήλους παγκοσμίως.
Στις ΗΠΑ, έχει 1.4 εκατομμύρια εργαζόμενους, αλλά λιγότεροι από 25.000 είναι έφηβοι.
Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι αυτό είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό, και είναι ιδιαίτερα μικρό σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.
Έτσι, η Walmart προσπαθεί μια νέα προσέγγιση πρόσληψης: προσφέροντας στους φοιτητές γυμνασίου ελεύθερη προετοιμασία SAT και ACT, επιδοτώντας ένα μεγάλο κομμάτι των δικών τους διδασκαλιών και προσφέροντάς τους την ευκαιρία να κερδίσουν κάποια πιστωτική κάρτα.
Η πρόσληψη υπαλλήλων στις αρχές της σταδιοδρομίας τους έρχεται με πολλά οφέλη.
Κοστίζει λιγότερο για να τους απασχολεί και είναι συνήθως πιο εύκολο να τους εκπαιδεύσεις για να ταιριάζουν στις ανάγκες της εταιρείας, αφού δεν υπάρχουν παλιές συνήθειες για να σπάσουν.
Άλλοι έχουν επίσης καταλάβει τα πλεονεκτήματα της πρόσληψης εφήβων. Τα Starbucks, McDonald’s, Disney και Chipotle προσφέρουν παρόμοια εκπαιδευτικά οφέλη.
Ωστόσο, οι έφηβοι δεν εργάζονται σχεδόν εξίσου με τους προηγούμενους. Πίσω στη δεκαετία του ’70, σχεδόν το 45% των εφήβων είχαν μερική απασχόληση. Το 2018 ο εθνικός μέσος όρος έπεσε στο 29% περίπου.
Παραμένουν ερωτήματα σχετικά με το πόσο χρόνο θα διαρκέσουν αυτά τα προγράμματα. Είναι αυτός ο νέος κανόνας για τους μεγάλους λιανοπωλητές, ή θα εξαφανιστούν αυτά τα οφέλη όταν αλλάξει η αγορά εργασίας;
Πηγή: thetotalbusiness.com