Προβληματισμένοι εμφανίζονται οι επικεφαλής των μικρών agencies για το άμεσο μέλλον, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα σε 250 shops με λιγότερους από 30 υπαλλήλους. Η μελέτη που υλοποίησε η Ad World Masters έδειξε ότι οι συμμετέχουσες εταιρείες εκφράζουν μεν ανησυχία, βλέπουν όμως και ευκαιρίες.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 90% των εργαζομένων σε Β. Αμερική και Ευρώπη εργάζονται απομακρυσμένα. Περίπου το ένα τρίτο των συμμετεχόντων (34,2%) δήλωσε ότι η επικοινωνία και η συνεργασία είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις στην εξ αποστάσεως εργασία, ενώ η παραγωγικότητα ακολουθεί, με το 33,8% να θεωρεί την οικογένεια αλλά και την εξοικείωση με τα εργαλεία συνεργασίας ως τα βασικότερα εμπόδια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηθικό της ομάδας και η εταιρική κουλτούρα τέθηκαν ως προβληματισμοί μόνο από το 12,6% των ερωτώμενων. Από την άλλη, 3 στους 10 αναμένουν σημαντικές αλλαγές από την πλευρά των πελατών τους, με το 45% να βλέπει μετασχηματισμούς σε budgets και projects με αρνητικό αντίκτυπο για το agency.
Το 14% περιμένει ακυρώσεις, ενώ η μείωση του new business υπολογίζεται στο 30%. Από την άλλη, πάνω από το 20% των συμμετεχόντων εκτιμά ότι δεν θα δεχθεί πλήγμα, αρκετοί είναι εκείνοι που περιμένουν επιστροφή στην ανάπτυξη τους επόμενους μήνες, ενώ άλλοι βλέπουν την κρίση ως ευκαιρία για «πραγματικό ψηφιακό μετασχηματισμό».
Πηγή: WARC