Η Uber συνεχίζει να χάνει τα χρήματα αλλά παρόλα αυτό οι υπολογισμοί δείχνουν θετική αλλαγή.
Η έκθεση αποτελεσμάτων του 3ου τριμήνου της εταιρείας δείχνει ότι έχασε 1,16 δισεκατομμύρια δολάρια παραπάνω από τα 986 εκατομμύρια δολάρια στην περυσινή χρονιά, αλλά είναι καλύτερο το αποτέλεσμα από το αναμενόμενο.
Μέρος της στρατηγικής της Uber είναι η προσπάθεια της να συνεχίσει να αναπτύσσεται σε νέους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης τροφίμων, όπου τόσο η ανάπτυξη όσο και οι απώλειες ήταν σημαντικές.
Η Uber αναδιοργάνωσε επίσης τη δομή της εταιρείας σε πέντε επιχειρηματικούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των Rides, Eats και Freight, διευκολύνοντας έτσι την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εκτελείται κάθε τμήμα της επιχείρησης.
Εδώ είναι έξι ενδιαφέροντα πράγματα που προκύπτουν από την έκθεση των αποτελεσμάτων και τις απόψεις του CEO Dara Khosrowshahi:
1) Η επιχείρηση ride-sharing μεγαλώνει. Η Uber ανέφερε ότι η αγορά για το τρίμηνο αυξήθηκε κατά 20% στα 12,55 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 12,51 δισ. δολάρια που αναμενόταν από τη Wall Street.
2) Τα τρόφιμα είναι ο επόμενος στόχος. Η Uber Eats αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς, με έσοδα από 2,1 δισ. στα 3,7 δισ. δολάρια.
Αλλά οι ζημίες επίσης μεγάλωσαν, από τα 189 εκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο του 2018 σε 316 εκατομμύρια δολάρια το περασμένο τρίμηνο.
Παρ ‘όλα αυτά, η Uber προτίθεται να συνεχίσει να πιέζει και φιλοδοξεί να είναι η μεγαλύτερη υπηρεσία παράδοσης τροφίμων σε σχέση με τους ανταγωνιστές όπως το DoorDash και το Grubhub.
3) Η Uber δεν περιμένει να κερδίσει παντού. Ο Khosrowshahi είπε ότι η Uber στοχεύει να είναι “νούμερο ένα” ή “νούμερο δύο” σε όλες τις αγορές στις οποίες παίζει. Και αν δεν το κάνει αυτό, θα αποσυρθεί, όπως συνέβη με την Uber Eats στη Νότια Κορέα.
4) Αγωνίζεται και υποβαθμίζει έναν νέο νόμο της Καλιφόρνιας. Ένας κανονισμός γνωστός ως AB5, ο οποίος θα τεθεί σε εφαρμογή φέτος, έχει ως στόχο να αναταξινομήσει τους εργαζόμενους της ως υπαλλήλους που θα υπόκεινται σε κατώτατους μισθούς και άλλες προστασίες.
Ο Khosrowshahi προσπάθησε να ηρεμήσει τους επενδυτές λέγοντας ότι η Καλιφόρνια αντιπροσωπεύει ένα “αμελητέο” μέρος των κερδών.
5) Η μετοχή μπορεί να συνεχίσει να μετακινείται. Η τιμή της μετοχής της Uber υποχώρησε περίπου 6% μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της καθώς η εταιρεία δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες.
6) Μαγικά η Uber θα γίνει κερδοφόρα σε περίπου ένα χρόνο. Παρά τις συνεχιζόμενες απώλειες και τον έντονο ανταγωνισμό, ο Khosrowshahi προέβλεψε ότι η Uber θα γινόταν κερδοφόρα για το έτος 2021.
Αυτό θα συμβεί σε επίπεδο EBITDA, το οποίο δεν υπολογίζει δαπάνες όπως φόροι και η απόσβεση των περιουσιακών στοιχείων.
Συνεχίζοντας, ο Khosrowshahi δήλωσε ότι οι “μαγικές εταιρείες” μπορούν να επιτύχουν την άνοδο των εσόδω τους κορυφής σε μεγάλη κλίμακα.
«Δουλεύουμε σκληρά για να είμαστε μία από αυτές τις μαγικές εταιρείες», είπε.
Και αν αποτύχει, η Uber εξακολουθεί να έχει περίπου 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά για καλύψει και άλλες ζημιές στο μέλλον.
Πηγή: thetotalbusiness.com