Η ενισχυμένη συνεργασία για την ενσωμάτωση νέας τεχνολογίας προσφέρει ταχύτερη ρύθμιση φορητών συσκευών και απομακρυσμένη υποστήριξη για πελάτες RealWear σε όλο τον κόσμο.
Η TeamViewer, ο κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος λύσεων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας και ψηφιοποίησης στο χώρο εργασίας, ανακοίνωσε την σημαντική επέκταση της συνεργασίας της με την RealWear, τον κορυφαίο πάροχο φορητών λύσεων υποβοηθούμενης πραγματικότητας για εργαζόμενους πρώτης γραμμής στη βιομηχανία. Το λογισμικό απομακρυσμένης πρόσβασης της TeamViewer είναι ενσωματωμένο στο πρόσφατα ανακοινωθέν RealWear Cloud.
Το λογισμικό της TeamViewer παρέχεται ως RealWear Cloud Assistance – μια ενσωματωμένη υπηρεσία στο RealWear Cloud, που παρέχει τεχνική υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο και βελτιωμένη συνεργασία, επιτρέποντας στους συνδρομητές των IT και Business τμημάτων να ρυθμίζουν, διαμορφώνουν, αναπτύσσουν και να αναλύουν εξ αποστάσεως έναν όγκο συσκευών RealWear. Η τεχνολογία της TeamViewer επιτρέπει στους συνδρομητές να επιταχύνουν τον χρόνο παραγωγής και την αντιμετώπιση προβλημάτων στο RealWear
«Είναι σπουδαίο ορόσημο να γίνεις μέρος του οικοσυστήματος και της τεχνολογίας του RealWear και να ξεκινήσεις την υποστήριξη απομακρυσμένων συσκευών με τυποποιημένο τρόπο για πρώτη φορά», δήλωσε ο Alfredo Patron, EVP Business Development της TeamViewer. «Έχουμε ήδη αναπτύξει το εταιρικό μας λογισμικό επαυξημένης πραγματικότητας Frontline σε χιλιάδες συσκευές RealWear, σε πολλούς ιστότοπους πελατών σε όλο τον κόσμο. Με τη νέα ενσωμάτωση των δυνατοτήτων απομακρυσμένης συνδεσιμότητας στις υπηρεσίες της πλατφόρμας cloud, η RealWear μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της ένα νέο επίπεδο απομακρυσμένης υποστήριξης για τις ίδιες τις συσκευές. Αυτή η ενοποίηση ενισχύει τη θέση της TeamViewer ως ουσιαστικό πρότυπο για απομακρυσμένη πρόσβαση τόσο σε συσκευές πληροφορικής όσο και μη, σε βιομηχανικά περιβάλλοντα».
«Με την κυκλοφορία του RealWear Cloud Assistance, είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη της συνεργασίας μας με την TeamViewer για να προωθήσουμε την αποστολή μας να συμπεριλάβουμε, να ενδυναμώσουμε και να εξυψώσουμε τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής», δήλωσε ο Rama Oruganti, Chief Product Officer της RealWear. «Η παροχή δυνατότητας στο IT τμήμα για γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση σε απομακρυσμένες συσκευές θα επιταχύνει περαιτέρω την ανάπτυξη. Εστιάζουμε στο να υποστηρίξουμε την πρώτη γραμμή και να τους κρατήσουμε συγκεντρωμένους στην παραγωγικότητα και την ασφάλεια της εργασίας».
Μέσω του RealWear Cloud οι πελάτες μπορούν να ρυθμίζουν και να διαχειρίζονται το στόλο των RealWear συσκευών για την εταιρεία τους. Η προσθήκη λειτουργιών απομακρυσμένης υποστήριξης σε αυτήν την πλατφόρμα ανταποκρίνεται στις πραγματικές επιχειρηματικές ανάγκες. Ο συνδυασμός κοινής χρήσης οθόνης και ελέγχου διασύνδεσης συσκευής με παράλληλη κλήση VoIP προσφέρει την ίδια εμπειρία με τη φυσική υποστήριξη.