Ο ελβετικός γίγαντας, Nestlé, στοχεύει να συγκεντρώσει επιπλέον έσοδα ύψους 250 εκατ. δολαρίων κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2019 χάρη στη συμφωνία με τον αμερικανικό κολοσσό του καφέ, Starbucks.
Ο όμιλος από το Vevey πραγματοποίησε την εν λόγω συμφωνία πέρυσι τον Μάιο έναντι 7,15 δισ. δολαρίων, στην οποία η Nestlé πήρε τα δικαιώματα διαρκούς εμπορίας σε παγκόσμιο επίπεδο των προϊόντων Starbucks όπως τον καφέ και το τσάι εκτός των καταστημάτων της αλυσίδας.
Η κίνηση αυτή έχει δώσει ώθηση στη Nespresso, της οποίας η ανάπτυξη έχει επιβραδυνθεί εξαιτίας του ανταγωνισμού από τις φθηνές απομιμήσεις. Η Nestle δίσταζε να προσφέρει τις κάψουλες καφέ με το δικό της brand στα σούπερ μάρκετ, επειδή προτιμά να διατηρεί τον έλεγχο του τρόπου πώλησής τους. Ωστόσο, η ελβετική εταιρεία χρησιμοποιεί τη συμφωνία με την Starbucks ως μια λεωφόρο εισόδου στους διαδρόμους των παντοπωλείων.
Μακροπρόθεσμα, η συμφωνία αυτή αναμένεται να αυξήσει κατά 10% τα ετήσια έσοδα της Nespresso, σύμφωνα με τον Patrice Bula, πρόεδρο της εταιρείας. Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η μεγαλύτερη εταιρεία τροφίμων στον κόσμο ανέλαβε μια επιχείρηση 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων που παράγει προϊόντα Starbucks για καταστήματα παντοπωλείων.
Υπενθυμίζεται πως η Nestlé είναι ο μεγαλύτερος όμιλος αγροτικών επιχειρήσεων στον κόσμο. Τα προϊόντα που παράγει περιλαμβάνουν στιγμιαίους καφέδες, εμφιαλωμένο νερό, ροφήματα σοκολάτας και γάλα σε σκόνη.
Πηγή: fortunegreece.com