Οργανωτικές κινήσεις για την ενοποίηση των δυνατοτήτων της εταιρείας προκειμένου να δημιουργηθεί διαφοροποιημένη αξία για τους πελάτες κι επιτάχυνση των μελλοντικών κινητήρων ανάπτυξης.
Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε οργανωτικές αλλαγές που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ετοιμότητάς της για το μέλλον. Οι αλλαγές υλοποιούνται κυρίως, για να επιταχύνουν τις μελλοντικές δυνάμεις ανάπτυξης της εταιρείας και να δημιουργήσουν διαφοροποιημένη αξία και εμπειρίες για τους πελάτες της.
Ένα βασικό κομμάτι της μελλοντικής στρατηγικής της LG είναι η δημιουργία του Εταιρικού Κέντρου Εμπειρίας Πελατών (CX), το οποίο θα αναφέρεται απευθείας στα κεντρικά γραφεία της LG. Επικεφαλής του Κέντρου CX θα είναι ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Lee Chul-bae, ο οποίος προηγουμένως διετέλεσε επικεφαλής του Corporate Design Management Center. Ο κύριος ρόλος του Κέντρου CX θα είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διευρυμένης εμπειρίας πελάτη. Θα αναπτύσσει επίσης στρατηγικές και προγραμματισμό ενεργειών για την προώθηση επιπλέον καινοτομίας σε κάθε στάδιο της εμπειρίας του πελάτη, από τον σχεδιασμό προϊόντων και την εξυπηρέτηση πελατών, έως τη δημιουργία μελλοντικών επιχειρηματικών μοντέλων.
Το Κέντρο CX θα περιλαμβάνει επίσης το Τμήμα Στρατηγικής CX, το οποίο θα είναι επιφορτισμένο με την εξέλιξη και την προώθηση των στόχων και των βασικών καθηκόντων της εταιρείας, καθώς και το Κέντρο Έρευνας Πελατών LSR, πρώην εργαστήριο Life Soft Research (LSR).
Το Platform Business Center της LG θα διαδραματίσει έναν νέο ρόλο στην ενσωμάτωση και οργάνωση των υπηρεσιών LG ThinQ, αρμοδιότητες που προηγουμένως υπάγονταν απευθείας στην κεντρική διοίκηση της εταιρείας. Το Platform Business Center ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2021 και ηγείται της δημιουργίας του fandom της LG με βάση δεδομένα. Το Κέντρο θα διευθύνεται από τον αντιπρόεδρο της LG, Jung Ki-hyun, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Ο Jung έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα με ρόλους στο eBay Korea και την Google, ενώ έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της Meta Korea.
Από το 2023 και μετά, η LG θα συνεχίσει να εστιάζει στη βελτίωση της διαχείρισης της Aλυσίδας Eφοδιασμού (SCM) και στην ενίσχυση των ήδη ισχυρών δυνατοτήτων της στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό (DX). Για τον σκοπό αυτό, το Κέντρο Διαχείρισης Προμηθειών και Eφοδιασμού της εταιρείας μετονομάστηκε σε Παγκόσμιο Κέντρο Λειτουργίας, ενώ οι λειτουργίες και οι ρόλοι του Τμήματος Προγραμματισμού Παραγωγής μεταφέρθηκαν από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Μηχανικής Παραγωγής. Το Παγκόσμιο Κέντρο Λειτουργίας θα δημιουργήσει συνέργειες σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας -όπως η παραγωγή, οι προμήθειες και το SCM- μέσω των συνεχών βελτιστοποιήσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες DX.
Στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη μέσω της βελτίωσης των οργανωτικών επιδόσεων, η LG θα ενισχύσει το ευέλικτο και άμεσης ανταπόκρισης σύστημα λήψης αποφάσεων και στις τέσσερις επιχειρηματικές μονάδες της.
Ο Lyu Jae-cheol, επικεφαλής της εταιρείας Home Appliance & Air Solution (H&A), προήχθη σε πρόεδρο, σε αναγνώριση της επιτυχίας του στη βελτίωση των επιδόσεων και του χαρτοφυλακίου προϊόντων H&A. Ειδικός στον τομέα του, ο Lyu έχει εργαστεί σε διάφορους τομείς της επιχείρησης οικιακών συσκευών της LG από το 1989, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων Εργαστηρίου & Ανάπτυξης και παραγωγής.
Ο Eun Seok-hyun, επικεφαλής της εταιρείας Vehicle component Solutions (VS) Company, προήχθη σε αντιπρόεδρο. Υπό την ηγεσία του, η επιχείρηση της LG για τις λύσεις εξαρτημάτων οχημάτων έχει επιτύχει λειτουργική σταθερότητα με βελτιωμένη δομή κερδών και ζημιών και έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο, που περιλαμβάνει αρκετές βασικές τεχνολογίες μελλοντικής κινητικότητας.
Σε μια άλλη από τις πρόσφατα ανακοινωθείσες αλλαγές, η “Living Appliance Business” και η “Kitchen Appliance Business” της H&A Company θα μετατραπούν σε “Living Solution Business” και “Kitchen Solution Business”, αντίστοιχα. Η μετονομασία ευθυγραμμίζεται με την ανανεωμένη εστίαση της LG στην καινοτομία της εμπειρίας του πελάτη και επισημαίνει τη μεγαλύτερη έμφαση που δίνει η εταιρεία στην επέκταση του περιεχομένου και των υπηρεσιών.
Η εταιρεία Home Entertainment (HE) πρόκειται να αυξήσει την ικανότητά της να δημιουργεί αξία για τους πελάτες, δημιουργώντας το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ινδονησίας στο πλαίσιο του Ινστιτούτου HE R&D Lab για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ της Έρευνας και Ανάπτυξης στο εξωτερικό και των βάσεων παραγωγής.
Η εταιρεία VS στοχεύει να ενισχύσει τις ικανότητές της στις αγορές, την παραγωγή και την Aλυσίδα Eφοδιασμού (SCM) με τη δημιουργία μιας ομάδας λειτουργίας που διαχειρίζεται την ολοκληρωμένη λειτουργία της επιχείρησης εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.
Η εταιρεία Επιχειρηματικών Λύσεων (BS) δημιούργησε ένα νέο Επιχειρηματικό Τμήμα EV φορτιστών για να επιταχύνει την πλήρη ανάπτυξη της επιχείρησης λύσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που ξεκίνησε πέρυσι.
Όλοι οι διορισμοί ισχύουν από την 1η Δεκεμβρίου, ενώ οι προαγωγές τίθενται σε ισχύ την πρώτη ημέρα του νέου έτους.