Επιχειρηματικότητα

Η LG ανακοινώνει τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2022

Μεγάλη ζήτηση για Premium LG Οικιακές Συσκευές και ανταλλακτικά Αυτοκινήτου Οδηγεί στα Υψηλότερα Τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της εταιρίας.

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα ενοποιημένα έσοδα του τρίτου τριμήνου 2022, τα οποία έφτασαν τα 21.2 τρισεκατομμύρια KRW, αύξηση 14.1% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο πέρυσι, σημειώνοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της LG Electronics. Τα λειτουργικά κέρδη για το τρίτο τρίμηνο ήταν 746.6 δις KRW, 25.1% ψηλότερα από το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Για το τρίτο τρίμηνο, η εταιρία σημείωσε αύξηση εσόδων από τις αυξημένες πωλήσεις premium οικιακών συσκευών συμπεριλαμβανομένων και νέων κατηγοριών συσκευών και ανταλλακτικών αυτοκινήτων. Ωστόσο, λαμβάνοντας υπόψη τα έκτακτα κόστη που προέκυψαν πέρυσι, τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν λόγω της χαμηλής ζήτησης που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική επιβράδυνση.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε έσοδα 7,5 τρισεκατομμυρίων KRW για το τρίτο τρίμηνο του 2022, με αύξηση 5.8% σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου χρόνου, καταγράφοντας τα υψηλότερα έσοδα τρίτου τριμήνου στην ιστορία του συγκεκριμένου business unit. Tα λειτουργικά κέρδη των 228.3 δις KRW ήταν χαμηλότερα από την περσινή χρονιά λόγω των αυξημένων επενδύσεων στο marketing και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Η αύξηση των εσόδων προήλθε από τις μεγάλες πωλήσεις σε premium συσκευές, συμπεριλαμβανομένων νέων κατηγοριών συσκευών, όπως προϊόντα υγιεινής που χρησιμοποιούν τεχνολογία ατμού στις βασικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. To business unit σχεδιάζει να συνεχίσει τη δυναμική του βελτιώνοντας την ανταγωνιστικότητα των premium προϊόντων και ενισχύοντας τη βασική σειρά του, μαζί με τη διαχείριση της δομής του κόστους για την ενίσχυση της κερδοφορίας.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα 3,7 τρισεκατομμυρίων KRW το τρίτο τρίμηνο και λειτουργική ζημία 55,4 δισεκατομμυρίων KRW, γεγονός που αντικατοπτρίζει υψηλότερες επενδύσεις μάρκετινγκ ως απάντηση στον έντονο ανταγωνισμό της αγοράς. Η στρατηγική οικιακής ψυχαγωγίας της LG θα επικεντρωθεί στην αποτελεσματική διαχείριση των δαπανών μάρκετινγκ και στην ενίσχυση του τμήματος τηλεοράσεων premium, εκτός από την εύχρηστη διαχείριση αποθέματος.

Η LG Vehicle component Solutions Company κατέγραψε πωλήσεις 2,3 τρισεκατομμυρίων KRW στο τρίτο τρίμηνο, αύξηση 45,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021, σημειώνοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα του συγκεκριμένου business unit. Τα λειτουργικά κέρδη τρίτου τριμήνου 2022 ήταν 96,1 δισεκατομμύρια KRW. Οι σημαντικά υψηλότερες πωλήσεις προήλθαν από την προβλεπόμενη ανταπόκριση στην υψηλότερη ζήτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες με αποτελεσματική διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η εταιρία θα συνεχίσει να χτίζει ισχυρές σχέσεις με παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες και να εργάζεται για την αύξηση της κερδοφορίας μέσω της αποτελεσματικής διαχείρισης της δομής του κόστους.

Η LG Business Solutions Company κατέγραψε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 1,4 τρισεκατομμυρίων KRW, με λειτουργικές ζημίες 14,4 δισεκατομμυρίων KRW, που προκλήθηκαν από το υψηλότερο κόστος πρώτων υλών και το αυξημένο παγκόσμιο κόστος logistics. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,7 τοις εκατό σε σχέση με έναν χρόνο πριν, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του τμήματος B2B. Η εταιρία σχεδιάζει να στοχεύσει επιθετικά το τμήμα B2B που ανακάμπτει, αναπτύσσοντας πιο προσαρμοσμένες λύσεις και επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για σταθερή ανάπτυξη, σε συνδυασμό με τη σταθεροποίηση της προσφοράς βασικών εξαρτημάτων, την ενεργή μείωση του κόστους και τη διαχείριση των πόρων πιο αποτελεσματικά.