Επιχειρηματικότητα

Η Coca-Cola αλλάζει και παραμένει μεγάλη

Είναι ακόμα το απόλυτο προϊόν. Όμως η Coca-Cola δεν ήταν διστακτική για αλλαγές κατά τη διάρκεια των δεκαετιών.

Η εταιρεία που ξεκίνησε το 1886 έχει περάσει από δεκάδες slogans για να παρουσιάζει το εμπορικό σήμα της, από το “Drink Coca-Cola” έως το “Life Tastes Good”, “Δοκιμάστε το Feeling” και πολλά άλλα.

Τώρα ξεπερνά τα περιστροφές και τα συνθήματα για να παραμείνει σχετική με τους σημερινούς πελάτες, ξεκινώντας ένα νέο χαρτοφυλάκιο προϊόντων – ίσως το μεγαλύτερο από τα ενεργειακά ποτά.

Η Coca-Cola ξεκινά επίσης νέα ροφήματα και πολλές γεύσεις, μια σημαντική αλλαγή για μια εταιρεία που μέχρι πρόσφατα επικεντρωνόταν στα κλασικά αναψυκτικά.

Σε μια εποχή που οι συνολικές πωλήσεις αναψυκτικών είναι επίπεδες ή μειώνονται, η Coke αναζητά ανάπτυξη σε νέους τομείς.

Η εταιρεία, εκτός από το γεγονός ότι είναι ένας γίγαντας στην κατηγορία των ανθρακούχων ποτών, προσπαθεί να εισέλθει και να κυριαρχήσει σε άλλες κατηγορίες μη αλκοολούχων ποτών, όπως ο καφές και τα ενεργειακά ποτά.

Η Coke επιδιώκει να αξιοποιήσει τα εμπορικά σήματα, τους πόρους της, την μαζική διανομή και το marketing.

Επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και την επέκταση σε νέους τομείς, οι οποίοι θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μια μεγαλύτερη εταιρεία και, αν συμβεί κάτι τέτοιο, άλλες αναπτυσσόμενες μάρκες.

Η εταιρεία, που εδρεύει στην Ατλάντα δεν θέλει μόνο να πάρει χώρο στο ράφι. Θέλει να κυριαρχήσει στον ανταγωνισμό.

Ο στόχος είναι να γίνει ηγέτης σε καθεμία από τις κατηγορίες. Η αποστολή είναι να βελτιωθεί η κερδοφορία των μετόχων, να αυξηθεί το μερίδιο αγοράς, να εισέλθουν σε νέες αγορές, να αξιοποιηθούν τα εμπορικά σήματα ενώ παράλληλα να αυξηθούν έσοδα και κέρδη.

Με ένα μερίδιο αγοράς 60% στα μη αλκοολούχα ποτά, είναι καιρός η Coca-Cola να ασχοληθεί με τις νέες τάσεις.

Υπάρχει, ωστόσο, μεγάλο περιθώριο για ανάπτυξη. Απλά αποφασίζοντας να κάνει το ντεμπούτο της Coca-Cola Energy στις Η.Π.Α., ήδη πήρε ένα μερίδιο από το Monster.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola James Quincey μιλά για μια “στρατηγική για να μετατραπεί ως συνολική εταιρεία ποτών” στον χώρο των μη αλκοολούχων ποτών.

Η εταιρεία έχει ήδη περισσότερες από 500 μάρκες (από το Minute Maid έως το Powerade και πέρα ​​από αυτό) σε περισσότερες από 200 χώρες και περιοχές. Θα προσθέσει μερικές ακόμη δεκάδες και συχνά σε νέες κατηγορίες.

Όταν η Coca-Cola πλήρωσε 5,1 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει την Costa Coffee, έβαζε μεγάλο στοίχημα.

Σίγουρα το επόμενο διάστημα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον όταν μια εταιρεία σαν την Coca-Cola αποφασίζει να κάνει τόσο μεγάλες αλλαγές.

Πηγή: Thetotalbusiness.com