Ιδανικά, η προσωπικότητα του καθενός δεν θα έπρεπε να παίζει ρόλο στο αν θα πάρετε ή όχι προαγωγή και συνεπώς μεγαλύτερες ευθύνες και μισθό. Τις περισσότερες φορές όμως η προσωπικότητα έρχεται δεύτερη μετά τις επαγγελματικές ικανότητες και λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν από τους ανωτέρους σας.
Υπάρχουν μερικές πολύ αρνητικές συνήθειες που οι περισσότεροι από εσάς ίσως θα έχετε παρατηρήσει ότι κάνετε ή κάνατε στο παρελθόν και σας στέρησαν την ευκαρία να ανελιχθείτε επαγγελματικά. Δείτε παρακάτω τα έξι σημαντικότερα λάθη που κάνετε και πλήττετε το εργασιακό σας προφίλ.
Οι εργοδότες αναζητούν σίγουρα έμπειρους εργαζομένους που ενδιαφέρονται να μάθουν και να μοιραστούν πληροφορίες. Ωστόσο, αν σας αρέσει να διορθώνετε συνέχεια τους συναδέλφους σας, επιμένοντας ότι οι ιδέες και οι στρατηγικές σας είναι πολύ καλύτερες από των άλλων, θα σας κάνει να φαίνεστε υπερόπτες και αλαζονικοί.
Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται σαφώς πολλή ανάλυση. Το να ξεσπάτε πάνω σε συναδέλφους σας που δεν φταίνε, είναι μία απαράδεκτη συμπεριφορά που όχι μόνο δεν θα σας εξασφαλίσει προαγωγή, αλλά μπορεί μελλοντικά να γίνει και αιτία απόλυσής σας.
Ένα σημαντικό προσόν ενός «team player» συνεπάγεται την ανάληψη ευθύνης για τα λάθη σας και την παραδοχή των αδυναμιών. Εάν παρουσιάζετε τον εαυτό σας ως «θύμα», και κατηγορείτε τους άλλους για χαμένες προθεσμίες ή χαμηλές επιδόσεις, θα δυσκολευθείτε να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των συναδέλφων σας και κατ ‘επέκταση του προϊσταμένου σας.
Οι υπάλληλοι που απορρίπτουν συνεχώς τις προτάσεις των συνεδέλφων τους και που παραπονιούνται για οτιδήποτε συμβαίνει, σίγουρα βγάζουν κακό προφίλ προς τα έξω και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτούς που πρόκειται να πάρουν σύντομα προαγωγή.
Ενώ ένας συνεπής υπάλληλος οφείλει να προσφέρει πάντοτε την βοήθειά του όπου μπορεί, κάτι τέτοιο δεν είναι πάντοτε αποτελεσματικό. Το να μην λέτε ποτέ όχι και αναλαμβάνετε περισσότερες ευθύνες από όσες μπορείτε, θα σας αποπροσανατολίσει και θα δείξει ότι δεν μπορείτε να βάλετε σε προτεραιότητα τις σημαντικές εργασίες.
Φυσικά και είναι θετικό να έχετε δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες. Πρέπει όμως να διαχωρίζετε τον ορισμό της σωστής επικοινωνίας από τα συνεχή σχόλια για τους άλλους συναδέλφους σας, όταν μάλιστα αυτά περιέχουν φήμες και αναλήθειες.
Πηγή: fortunegreece.com