H εταιρεία που έχει στο portfolio της brands αλκοολούχων όπως τα Guinness, Smirnoff, Gordon’s και Johnny Walker ανέφερε πως η εξέλιξη αυτή προέκυψε καθώς αποτελεί συνήθη πρακτική των πολυεθνικών επιχειρήσεων να προχωρούν σε αναθεώρηση τέτοιων μεγάλων λογαριασμών media σε τακτά χρονικά διαστήματα
Όσον αφορά τις απαιτήσεις που θα έχει η Diageo από τα agencies, ξένα μέσα μεταδίδουν πως στελέχη της πολυεθνικής ανέφεραν τα εξής: «Αποφασίσαμε πως είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να προχωρήσουμε σε αναθεώρηση των συνεργασιών μας όσον αφορά το media planning and buying, προκειμένου να διασφαλίσουμε πως βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή όσον αφορά το media planning και τον data-driven marketing σχεδιασμό».
Η Carat του ομίλου Dentsu Aegis χειρίζεται από το 2016 το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού media planning & buying της Diageo, που αποτελεί κομμάτι του ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνολικού marketing budget της πολυεθνικής.
Συγκεκριμένα, η Carat έχει την ευθύνη του λογαριασμού σε Βόρειο Αμερική, Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Νοτιοανατολική Ασία. Τις αγορές της Ινδίας και της Νότιας Αφρικής χειρίζεται η Μindshare του WPP Group.
Πηγή: advertising.gr