Με τον τίτλο του Superbrand στην κατηγορία Οικιακή Καθαριότητα-Χαρτικά τιμήθηκε η Eurochartiki Α.Ε.Β.Ε., δείγμα εκτίμησης και επιβράβευσης ενός σημαντικού έργου με διάρκεια που πλησιάζει τα 35 χρόνια. Σ’ έναν διεθνή θεσμό που στοχεύει στην προώθηση του branding και στην επιβράβευση των κορυφαίων brands κάθε χώρας, η Eurochartiki επιλέχθηκε έπειτα από ψηφοφορία τόσο της Κριτικής Επιτροπής, όσο και της γνώμης των καταναλωτών, που την αναγνώρισαν ως ένα ποιοτικό, συνεπές και αξιόπιστο brand.
Από το ξεκίνημα των οραματιστών και μετόχων της πίσω στο 1985 μέχρι και σήμερα, η Eurochartiki δραστηριοποιείται στην επεξεργασία προϊόντων χάρτου Tissue, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών καθώς και την εμπορία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Έχοντας εξασφαλίσει μια κερδοφόρο & υγιή ανάπτυξη που έχει σαν βάση της την αυτόνομη χρηματοδότηση, κατέχει σήμερα ηγετική θέση στον συγκεκριμένο κλάδο, ικανοποιώντας απόλυτα τις ανάγκες των πελατών της με ποιοτικά, ασφαλή, οικονομικά & προσιτά προϊόντα.
H επίσημη ίδρυση της Eurochartiki Α.Ε.Β.Ε. τοποθετείται στο 1993, δηλαδή οκτώ χρόνια μετά τις πρώτες δραστηριότητες των μετόχων της. Από τότε μέχρι και σήμερα, η εταιρία ακολουθεί ραγδαία ανοδική πορεία, με διαδοχικές επεκτάσεις των παραγωγικών εγκαταστάσεων και των αποθηκευτικών χώρων της στη Θέση Ρικιά στον Ασπρόπυργο σχεδόν κάθε δύο χρόνια. To 2016, η εταιρία πιστοποιήθηκε με το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», πληρώντας τα ποσοτικά και τα ποιοτικά κριτήρια που απαιτούνται.
Εν έτει 2019, η Eurochartiki έχει φτάσει να απασχολεί 240 εργαζόμενους, στους οποίους συναντάμε και μέλη τα οποία ανήκουν στην εταιρία από το ξεκίνημά της, δίπλα σε νέα στελέχη με κοινό όραμα και αξίες.
Ως ένας διεθνής θεσμός που πραγματοποιείται σε περίπου 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, ο διαγωνισμός Superbrands πού τίμησε την Eurochartiki διενεργείται στην Ελλάδα από το 2005 και διεξήχθη φέτος για 6η φορά. Στόχος του είναι η επιβράβευση και προβολή των ποιοτικών, αξιόπιστων, συνεπών και ιστορικών μαρκών, προϊόντων, υπηρεσιών και παραγωγών. Επιπλέον, ο εν λόγω διαγωνισμός ενθαρρύνει τους παραγωγούς για τη δημιουργία και τοποθέτηση στην αγορά προϊόντων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών και κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους, ώστε να αποτελέσουν φωτεινό παράδειγμα προς μίμηση για μελλοντικούς επιχειρηματίες.
Πηγή: Fortunegreece.com