Ποια είναι τα emails που πρέπει να στείλετε οπωσδήποτε στους πελάτες σας;

    Από: Startup Team
πηγή: knowcrunch.com

Email marketing και ξενοδοχεία

Η βαριά βιομηχανία της Ελλάδας ήταν και παραμένει ο τουρισμός. Το email marketing είναι ο καλύτερος τρόπος, για να επικοινωνήσετε με τους επισκέπτες, ν’ αυξήσετε τις κρατήσεις και να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας.

 

Εξαιρετικά αποτελέσματα με 4 μόνο emails!

«Ευχαριστούμε για την κράτησή σας»: Με αυτό το μήνυμα επιβεβαιώνετε την κράτηση του επισκέπτη και τον ευχαριστείτε για την επιλογή του.
Πότε; Αμέσως μετά την κράτησή του.
Γιατί; Είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία μιας προσωπικής σχέσης μεταξύ σας!

«Αναμένουμε με χαρά την άφιξή σας»: Παρέχετε όλες τις πληροφορίες για την επερχόμενη διαμονή. Επισημάνετε οτιδήποτε μπορεί να κάνει την άφιξη τους πιο εύκολη και τη διαμονή τους περισσότερο διασκεδαστική.
Πότε; Λίγες μέρες πριν την ημερομηνία check-in.
Γιατί; Είναι μια καταπληκτική ευκαιρία να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας. 

«Ευχαριστούμε για την προτίμησή σας και θα χαρούμε να σας ξαναδούμε»: Μην ξεχάσετε να ευχαριστήσετε επισκέπτες σας για τη διαμονή και την προτίμηση που σας έδειξαν. Είναι ευκαιρία να προσθέσουν online κριτική και σχόλια.
Πότε; Τη μέρα μετά το check-out.
Γιατί; Δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε για τη διαμονή και τη συνολική εμπειρία που τους παρείχατε.

«Μια μοναδική προσφορά μόνο για σας»: Μπορείτε να στείλετε ένα πακέτο προσφοράς ή μια ειδική έκπτωση, ώστε ν’ αυξήσετε τις μελλοντικές σας κρατήσεις.
Πότε; Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς όμως να γίνεστε κουραστικοί.
Γιατί; Δημιουργείτε loyalty, πιστούς πελάτες που ενδέχεται να σας επισκεφτούν ξανά!

διαβάστε περισσότερα εδώ:
knowcrunch.com