Πως να βελτιστοποιήσεις μία PPC Καμπάνια

    Από: Startup Team
πηγή: facebook.com

Κάθε φορά που τρέχεις μια καμπάνια δεν αρκεί να την στήσεις μόνο, πρέπει σε καθημερινή βάση να την παρακολουθείς, να κάνεις αλλαγές όπου χρειάζεται με σκοπό να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Επειδή η κάθε περίπτωση διαφέρει και δεν μπορείς εκ των προτέρων να ξέρεις τι θα αποδώσει καλά και τι όχι, πρέπει να πειραματιστείς για να δεις τι αποδίδει καλύτερα. Φυσικά θα χρειαστείς utm για να ξέρεις τι έχει φέρει η κάθε καμπάνια.

1) Περιεχόμενο
Πειραματίσου στο copy, στα visuals, στον τύπο (video, single image, carousel) και στα Call to action που χρησιμοποιείς. 2 καλοί δείκτες είναι το Ad relevance και το Frequency. Το Ad relevance είναι ένας δείκτης που μετράει πως αντιδρούν οι χρήστες στο content σου (interactions, engagement, video views) και βαθμολογεί απο 1-10 πόσο σχετικό είναι με αυτούς. Το Frequency μας δείχνει κατά μέσο όρο πόσες φορές έχει δει ο κάθε χρήστης το ad σου. Αν και είναι καλό να δει κάποιες φορές τη διαφήμιση για να του μείνει το μήνυμα, από ένα σημείο και μετά πρέπει να ανανεώνεις το content γιατί κουράζει τους χρήστες.

2) Κάνε conversion καμπάνιες πηγαίνοντας σταδιακά προς στον στόχο.
Για να στηθεί σωστά μια conversion καμπάνια πρέπει να έχεις περίπου 50 conversions / adset. Αυτό θα πάρει αρκετό χρόνο για να γίνει. Παρόλα αυτά μπορείς να ξεκινήσεις μια link click καμπάνια, στη συνέχεια να κάνεις μια conversion καμπάνια optimized για add to cart μόλις μαζέψεις 50, στη συνέχεια optimize για initiate checkout και τέλος optimize για purchase.

3) Δοκίμασε διαφορετικά landing pages.
Που έχεις καλύτερα conversions; Σε κατηγορία; Σε προϊόν; Δοκίμασε και δες που έχεις καλύτερα conversions.

4) Κάνε ανάλυση των δεδομένων.
Δες τα στοιχεία που σου δίνει το Google Analytics και βγάλε συμπέρασμα για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του κοινού σου. Bounce rate, pages/ session, time on site, exit pages, landing pages, θα σου δώσουν μια καλύτερη εικόνα για το κοινό και τη συμπεριφορά του, ενώ έχοντας φτιάξει goals μέσα από το Google Tag Manager μπορείς να έχεις το πλήρες customer journey.

5) Συνδύασε τις δυνατότητες στόχευσης που σου δίνουν τα διαφορετικά μέσα.
Συνδύασε τη στόχευση του AdWords στο Facebook και το αντίστροφο.
Δες περισσότερα σε ενα προγενέστερο post μου εδώ: www.facebook.com/groups/tositemou/permalink/2122586828029793/

διαβάστε περισσότερα εδώ:
facebook.com