Ανεξάρτητα από το είδος της επιχείρησής σας, πάντα οφείλετε να ρίχνετε μια ματιά στο Content του ανταγωνισμού σας προκειμένου να μαθαίνετε από αυτούς και να εξελίσσεστε.
Ας ρίξουμε τώρα μια ματιά σε μερικά σημεία κλειδιά, που πρέπει να ελέγχετε όταν παρατηρείτε τον ανταγωνισμό.
Είναι σημαντικό να ξέρετε το πως παρουσιάζουν οι άλλοι το περιεχόμενό τους, για να μπορείτε κι εσείς με τη σειρά σας να διατηρείτε ένα καλό προφίλ.
Το B2B content marketing είναι εκ φύσεως εκπαιδευτικό, αυτό όμως δε σημαίνει πως πρέπει να είναι και βαρετό ταυτόχρονα. Φροντίστε να δημιουργείτε περιεχόμενο που να ταιριάζει με το προφίλ του brand σας.
Ένας ανταγωνιστής για παράδειγμα μπορεί να δημιουργεί πολύ περιεχόμενο (quizzes, video, εικόνες κι οτιδήποτε άλλο μπορείτε να φανταστείτε) και να αλληλεπιδρά άριστα με το κοινό του. Τέτοια παραδείγματα λοιπόν, μπορούν να σας δώσουν το έναυσμα για να εμπνευστείτε από τον τρόπο που οι άλλοι δημιουργούν περιεχόμενο.
Το γεγονός ότι ένα είδος content μπορεί να μοιάζει για εσάς κοινότυπο αυτό δε σημαίνει πως είναι απαραίτητα και κακό. Δε χρειάζεται πάντα να δημιουργείτε το πιο πρωτότυπο περιεχόμενο, καθώς μέσα στα τόσα το πιθανότερο είναι πως κάτι τέτοιο θα περάσει απαρατήρητο. Το πιο σημαντικό ίσως από όλα είναι να δημιουργείτε πολλά είδη περιεχομένου ώστε να υπάρχει ποικιλία, προσεγγίζοντας κατά αυτόν τον τρόπο όσο το δυνατόν περισσότερο κοινό.
(δημιουργούν νέο περιεχόμενο, διαφορετικό ή ανανεώνουν το παλιό τους περιεχόμενο)
Οι περισσότεροι ανταγωνιστές σας δημιουργούν διάφορες μορφές περιεχομένου.
Αν για παράδειγμα ο ανταγωνιστής σας δημιουργεί video ή διαδραστικό contentαφιερώστε μερικά λεπτά για να δείτε πως τα δημιούργησαν, παίρνοντας έξυπνες ιδέες για να πειραματιστείτε.
Πόσες φορές έχετε σκεφτεί γιατί το περιεχόμενο των άλλων είναι πιο attractive σε σχέση με το δικό σας;
Ξεκινήστε επομένως να δίνετε έμφαση στη λεπτομέρεια. Μήπως ο ανταγωνιστής σας είχε ένα πιο ελκυστικό τίτλο, εικαστικά ή μήπως δεν επαναλαμβάνετε τόσο συχνά;
Για να πετύχετε περισσότερη αλληλεπίδραση με το κοινό σας, επιλέξτε να δίνετε έξυπνες πληροφορίες στον κόσμο που σας ακολουθεί, έτσι ώστε να θελήσει να ασχοληθεί με το περιεχόμενό σας. Όσο πιο δημιουργικοί μπορείτε να γίνετε, τόσο μεγαλύτερη απήχηση θα εισπράττετε.
Φυσικά, αυτό είναι μόνο η αρχή. Δεν αρκεί να αντιγράψετε απλώς τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας. Πρέπει να πάρετε αυτό που βλέπετε πως έχουν κάνει ως έμπνευση και να υπολογίσετε τι μπορείτε να προσθέσετε στην εταιρεία σας, βελτιώνοντας τις ιδέες αυτές. Αυτό είναι που θα σας κάνει να έχετε ένα εξαιρετικό περιεχόμενο.