Είναι σημαντικό να δίνετε σαφή περιγραφή στο κοινό σας για το τι ακριβώς κάνετε. Για παράδειγμα αντί να βάλετε στο headline σας κάτι εξαιρετικά ασαφές όπως: business coach. Είναι πολύ καλύτερο να γράψετε κάτι πιο συγκεκριμένο, όπως: βοηθάω τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Όταν ο χρόνος είναι λιγοστός και η προσφορά μεγάλη, ο ενδιαφερόμενος εργοδότης ή πελάτης θα περάσει κατευθείαν στον επόμενο υποψήφιο και δεν θα αφιερώσει παραπάνω χρόνο σε ένα απροσδιόριστο profile. Ένα profile που υπερέχει έναντι των ανταγωνιστών του, είναι εκείνο που εξηγεί ποιο είναι εκείνο το ιδιαίτερο γνώρισμα που διαφοροποιεί το συγκεκριμένο από τα υπόλοιπα αντίστοιχα της αγοράς.
Σε αντίθεση με τα προηγούμενα, όσον αφορά την περιγραφή των παροχών σας πρέπει να είστε πολύ στοχευμένοι. Αυτό σημαίνει πως έχει μεγάλη σημασία να διευκρινίζεται τι είναι αυτό που μπορείτε να κάνετε για τους πελάτες σας, προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους. Μην προσπαθείτε να δείχνετε ότι είστε ικανοί για όλα, αλλά να εστιάζεται με σαφείς τίτλους σε εκείνο που όντως είστε ξεχωριστοί. Το παν είναι να μεταφέρεται γρήγορα και σωστά την πληροφορία στο κοινό σας.
Σε ένα professional LinkedIn παίζει μεγάλο ρόλο να αποφεύγονται οι γενικόλογες περιγραφές. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι πως απευθύνεστε σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένες ανάγκες και για αυτό δεν είναι καλό να δίνετε άσχετες πληροφορίες. Όσο πιο πρακτικοί είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να πετύχετε το επιθυμητό σας αποτέλεσμα. Διαφορετικά κανείς δε θα βρει κάποια χρησιμότητα στα λεγόμενά σας.
Συνοψίζοντας λοιπόν, να θυμάστε πως η πρακτικότητα, η σαφήνεια και η σωστή στόχευση είναι στοιχεία κλειδιά προκειμένου να έχετε επιτυχημένο LinkedIn profile.