Το Facebook αποτελεί σπουδαίο social media κανάλι για brands που αναζητούν αναγνωρισιμότητα και αλληλεπίδραση από τους ακολούθούς τους. Ωστόσο, πολλοί marketeers δεν γνωρίζουν πως να το χρησιμοποιήσουν σωστά. Αυτό ευθύνεται στη συνεχή αλλαγή των όρων του Facebook, καθώς και στα εργαλεία και τις δυνατότητές του που ολοένα και αυξάνονται. Μία καλή τακτική είναι να μελετήσουμε τους τρόπους δράσης μεγάλων brands και να μάθουμε από αυτούς.
1. Χρησιμοποιήστε Video
Βάση του αλγορίθμου του Facebook τα posts με βίντεο βαθμολογούνται υψηλότερα συγκριτικά με αυτά που περιέχουν εικόνες ή συνδέσμους. Κατακτούν υψηλότερη θέση στα news feeds των χρηστών και προσφέρουν δυνατότητες προώθησης μέσω push notifications. Πλεονεκτήματα σαν αυτά τοποθετούν τα βίντεο στην κορυφή, λόγος ο οποίος οδηγεί πολλά Facebook brands να τα χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερη συχνότητα από άλλα είδη δημοσιεύσεων.
2. Υπάρχει έδαφος για ανάπτυξη
Παρά το ασταθές κλίμα στα Social Media που επικρατεί στην εποχή μας, βάση ερευνών φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι οι πιο δημοφιλείς σελίδες επιχειρήσεων στο Facebook γίνονται ακόμη περισσότερο πετυχημένες, με μεγάλες αυξήσεις στους αριθμούς καταναλωτών που τις ακολουθούν. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η πλατφόρμα συνεχίζει να ακμάζει και δεν έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού.
3. Να είστε έτοιμοι για όλα
Πολλές φορές δεν είμαστε σωστά προετοιμασμένοι για μία ξαφνική αύξηση επισκεψιμότητας και user engagement, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε επαρκώς σε όλα τα αιτήματα των επισκεπτών μας. Για να διατηρήσετε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης χρηστών, θα πρέπει η social media ομάδα σας να είναι έτοιμη για οτιδήποτε προκύψει. Μελετήστε τα μοτίβα συμπεριφοράς των καταναλωτών που αλληλεπιδρούν με το brand σας και λάβετε υπόψιν να χρησιμοποιήσετε κάποια αυτοματοποιημένη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.
4. Δεν υπάρχει σωστή συχνότητα αναρτήσεων
Μία από τις απορίες που έχουν πολλές επιχειρήσεις είναι το πόσο συχνά πρέπει να ανεβάζουν δημοσιεύσεις ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Αναλύοντας τη δραστηριότητα μεγάλων brands στο Facebook τα αποτελέσματα σημειώνουν μεγάλο εύρος μεταξύ τους, από 0 post/μέρα του whatsapp μέχρι τα 67 του MTV. Η καλύτερη συμβουλή σε αυτή την περίπτωση είναι ο πειραματισμός και το να βρείτε τι ταιριάζει με τον χαρακτήρα του brand σας και του κοινού σας.
suit.gr