Η σχέση με το κοινό σας
Οι τακτικές μετρήσεις του ROI που αποφέρει το Content Marketing, σας βοηθούν να κατανοήσετε την αλληλεπίδραση που έχετε με το κοινό σας και κατά συνέπεια τους ρυθμούς ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εάν ο κόσμος ξέρει το brand σας κι αν σας εμπιστεύεται αρκετά, ώστε να αγοράσει τα προϊόντα σας. Αφού πρώτα αξιολογήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε ελέγχους και μετρήσεις που αφορούν τη σχέση και τους δεσμούς που αναπτύσσετε με τους πελάτες σας. Στο παρόν άρθρο θα σας εξηγήσουμε βήμα-βήμα πως θα βελτιώσετε τη σχέση με το κοινό σας.
Για να αξιολογήσετε τη σχέση με το κοινό σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη μία σειρά από παράγοντες που αφορούν την αλληλεπίδραση που έχουν οι χρήστες με το site σας:
Το 96% των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας δεν θα πραγματοποιήσουν αγορά κατά την πρώτη τους επίσκεψη. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να ανανεώνετε διαρκώς το περιεχόμενό σας, ώστε να κάνετε τους επισκέπτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά σε εσάς. Όσες περισσότερες επισκέψεις κερδίζετε από έναν χρήστη τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες αυτός να αγοράσει το προϊόν σας.
Για να υπολογίσετε την αξία των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τον μέσο όρο των χρημάτων που καταναλώνετε για να προωθήσετε χορηγούμενες διαφημίσεις. Για παράδειγμα, εάν καταναλώνετε 1000€/μήνα σε διαφημίσεις από τις οποίες κερδίζετε 1000 επισκέπτες, τότε η καθαρή αξία ανά επισκέπτη είναι: 1000€ / 1000 = 1€
Εάν για παράδειγμα οι 200 από τους 1000 επισκέπτες αυτόν τον μήνα, επισκέφθηκαν το site σας πάνω από μία φορά, τότε ο μέσος όρος των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων είναι 200/1000=20%.
Με αυτήν την τιμή μπορούμε να υπολογίσουμε την αξία των 200 χρηστών που επανέλαβαν την επίσκεψή τους:
200 * 1 = 200€
Επομένως, οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις κοστίζουν 200€/ μήνα.
Το κλειδί για να αυξήσετε τις επισκέψεις στο site σας είναι να στοχεύσετε στο σωστό target market. Το εύρος του αγοραστικού κοινού, η αγοραστική δύναμή του και ο ανταγωνισμός της αγοράς είναι παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσετε, ώστε να διευρύνετε τους επισκέπτες σας. Ένας πλήρης οδηγός για ένα πετυχημένο Startup Marketing, θα πρέπει να ξεκινά πάντα με τον προσδιορισμό του targetmarket μιας επιχείρησης.
Το δεύτερο βήμα για να αυξήσετε τους επισκέπτες σας είναι βελτιώνοντας το περιεχόμενό σας. Έχουμε επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν τη σημασία του ποιοτικού και αυθεντικού περιεχομένου. Οι τακτικές και οργανωμένες αναρτήσεις δημιουργούν μία πιστή κοινότητα γύρω από εσάς.
Η σχέση με το κοινό σας εξαρτάται άμεσα από τις επισκέψεις που πραγματοποιούνται στη σελίδα σας. Ο χρόνος παραμονής ενός χρήστη στο site και οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις, είναι παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσετε, εάν θέλετε να βελτιώσετε τη σχέση με το κοινό σας. Οι μετρήσεις του ROI είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αξιολογήσετε την πορεία του Content Marketing και να καλύψετε τις ελλείψεις σας.