Content Marketing: Πώς να υπολογίσετε το ROI που αποφέρει στην επιχείρησή σας (Μέρος Β)

πηγή: developgreece.com

Η σχέση με το κοινό σας

Οι τακτικές μετρήσεις του ROI που αποφέρει το Content Marketing, σας βοηθούν να κατανοήσετε την αλληλεπίδραση που έχετε με το κοινό σας και κατά συνέπεια τους ρυθμούς ανάπτυξης της επιχείρησής σας.  Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εάν ο κόσμος ξέρει το brand σας κι αν σας εμπιστεύεται αρκετά, ώστε να αγοράσει τα προϊόντα σας. Αφού πρώτα αξιολογήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε ελέγχους και μετρήσεις που αφορούν τη σχέση και τους δεσμούς που αναπτύσσετε με τους πελάτες σας. Στο παρόν άρθρο θα σας εξηγήσουμε βήμα-βήμα πως θα βελτιώσετε τη σχέση με το κοινό σας.

Οι μετρήσεις

Για να αξιολογήσετε τη σχέση με το κοινό σας, θα πρέπει να λάβετε υπόψη μία σειρά από παράγοντες που αφορούν την αλληλεπίδραση που έχουν οι χρήστες με το site σας:

  • Τον χρόνο παραμονής στο site
  • Την επανάληψη των επισκέψεων
  • Την απήχηση του περιεχομένου στο κοινό
  • Τον αριθμό των συνδρομητών
  • Το ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας σας

Αξιολογήστε τον χρόνο παραμονής στο site

  • ρόνος παραμονής των επισκεπτών στο site σας είναι μεγάλος αλλά οι προβολές των σελίδων είναι ελάχιστες, τότε μάλλον το προφίλ των χρηστών σας είναι αναγνώστες. Μία τέτοια πληροφορία αποτελεί ένδειξη ότι το site σας απαιτεί αυξημένο χρόνο ανάγνωσης.
  • Αυξημένος χρόνος παραμονής στη σελίδα και των προβόλων σημαίνει ότι η ποιότητα και το είδος του περιεχομένου σας έχει καταφέρει να τραβήξει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σας. Από την άλλη βέβαια, μία τέτοια συμπεριφορά ίσως να υποδεικνύει ότι ο σχεδιασμός του site σας δεν είναι ικανοποιητικός και ότι οι χρήστες δυσκολεύονται να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν.
  • Μειωμένος χρόνος παραμονής σε μία ιστοσελίδα και μειωμένες προβολές θεωρείται θετικό για sites που παρέχουν απλές και γρήγορες απαντήσεις.
  • Εάν ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών είναι ελάχιστος, αλλά οι προβολές των σελίδων είναι αυξημένες, αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες βρίσκουν γρήγορα αυτό που θέλουν από το site σας. Εάν όμως πρόκειται για ένα σύνθετο site με πολλές υπηρεσίες, τότε μάλλον πρόκειται για ένδειξη ότι οι χρήστες χάνονται στο site σας.

Μετρήστε την αξία των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων

Το 96% των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας δεν θα πραγματοποιήσουν αγορά κατά την πρώτη τους επίσκεψη. Για αυτόν τον λόγο θα πρέπει να ανανεώνετε διαρκώς το περιεχόμενό σας, ώστε να κάνετε τους επισκέπτες να επιστρέφουν ξανά και ξανά σε εσάς. Όσες περισσότερες επισκέψεις κερδίζετε από έναν χρήστη τόσο περισσότερο αυξάνονται οι πιθανότητες αυτός να αγοράσει το προϊόν σας.

Για να υπολογίσετε την αξία των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τον μέσο όρο των χρημάτων που καταναλώνετε για να προωθήσετε χορηγούμενες διαφημίσεις. Για παράδειγμα, εάν καταναλώνετε 1000€/μήνα σε διαφημίσεις από τις οποίες κερδίζετε 1000 επισκέπτες, τότε η καθαρή αξία ανά επισκέπτη είναι: 1000€ / 1000 = 1€

Εάν για παράδειγμα  οι 200 από τους 1000 επισκέπτες αυτόν τον μήνα, επισκέφθηκαν το site σας πάνω από μία φορά, τότε ο μέσος όρος των επαναλαμβανόμενων επισκέψεων είναι 200/1000=20%.

Με αυτήν την τιμή μπορούμε να υπολογίσουμε την αξία των 200 χρηστών που επανέλαβαν την επίσκεψή τους:

200 * 1 = 200€

Επομένως, οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις κοστίζουν 200€/ μήνα.

Αυξήστε τον αριθμό των επισκέψεων

Το κλειδί για να αυξήσετε τις επισκέψεις στο site σας είναι να στοχεύσετε στο σωστό target market. Το εύρος του αγοραστικού κοινού, η αγοραστική δύναμή του και ο ανταγωνισμός της αγοράς είναι παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσετε, ώστε να διευρύνετε τους επισκέπτες σας.  Ένας πλήρης οδηγός για ένα πετυχημένο Startup Marketing, θα πρέπει να ξεκινά πάντα με τον προσδιορισμό του targetmarket μιας επιχείρησης.

Το δεύτερο βήμα για να αυξήσετε τους επισκέπτες σας είναι βελτιώνοντας το περιεχόμενό σας. Έχουμε επισημάνει πολλές φορές στο παρελθόν  τη σημασία του ποιοτικού και αυθεντικού περιεχομένου. Οι τακτικές και οργανωμένες αναρτήσεις  δημιουργούν μία πιστή κοινότητα γύρω από εσάς.

Συμπέρασμα

Η σχέση με το κοινό σας εξαρτάται άμεσα από τις επισκέψεις που πραγματοποιούνται στη σελίδα σας. Ο χρόνος παραμονής ενός χρήστη στο site και οι επαναλαμβανόμενες επισκέψεις, είναι παράγοντες που πρέπει να συνυπολογίσετε, εάν θέλετε να βελτιώσετε τη σχέση με το κοινό σας. Οι μετρήσεις του ROI είναι ο πιο σίγουρος τρόπος για να αξιολογήσετε την πορεία του Content Marketing και να καλύψετε τις ελλείψεις σας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
developgreece.com