Μπορείς να λύσεις μία από τις έξι επιχειρηματικές «προκλήσεις» στον Τουρισμό και την Οινογαστρονομία;
Μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου θα παραμείνουν ανοιχτές οι αιτήσεις συμμετοχής στο CruiseInn, τον πρώτο εν πλω επιχειρηματικό διαγωνισμό που διοργανώνουν το ThinkBiz και η Celestyal Cruises στις 17 – 21 Οκτωβρίου.
Το CruiseInn επιστρέφει για δεύτερη φορά φέτος, με θέμα τις επιχειρηματικές ιδέες σε Τουρισμό και Οινογαστρονομία, και ανακοίνωσε μία σημαντική προσθήκη στην εμπειρία που θα προσφέρει στους συμμετέχοντές του: Θα έχουν την ευκαιρία στον τελευταίο προορισμό του ταξιδιού, την Σαντορίνη, να επισκεφθούν την Ένωση Συνεταιρισμών Θηραϊκών Προϊόντων – SantoWines, έναν από τους δυναμικότερους συνεταιρισμούς της Ελλάδας με 1.200 μέλη, ο οποίος συνδυάζει την παραγωγή οίνων και άλλων παραδοσιακών προϊόντων υψηλής ποιότητας με την αειφόρο γεωργική ανάπτυξη του νησιού. Στον επισκέψιμο χώρο του οινοποιείου, το Κέντρο Οινοτουρισμού της SantoWines, θα πραγματοποιηθεί ο τελικός του CruiseInn, ενώ οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τις ιδέες τους με τα στελέχη του συνεταιρισμού στη διάρκεια μίας ξεχωριστής εκδήλωσης γευσιγνωσίας των σημαντικότερων ποικιλιών του νησιού.
Το CruiseInn αυτή τη φορά σε καλεί να δοκιμάσεις να σκεφτείς λύσεις σε ένα από τα έξι διαφορετικά challenges του διαγωνισμού:
1. Εμπειρία στην εστίαση (Βελτίωση εμπειρίας πελατών/υποδομών επιχειρήσεων εστίασης με τη χρήση τεχνολογίας)
2. Παραδοσιακή καινοτομία (Νέοι τρόποι αξιοποίησης και προώθησης των παραδοσιακών προϊόντων, δημιουργία νέων προϊόντων με γαστρονομικά υλικά, κλπ.)
3. Disruptive businesses (Δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων στον τομέα, όπως συνδρομητικές υπηρεσίες, mobile apps, έξυπνες παραγγελίες).
4. Γαστρονομικά μονοπάτια (Αξιοποίηση της τεχνολογίας για τη δημιουργία εμπειριών στην επίσκεψη γαστρονομικών μονοπατιών και μονοπατιών κρασιού).
5. Φάε έξυπνα (Τεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες που βοηθούν το χρήστη να ακολουθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής).
6. Νέα ιδέα (Μία καινοτόμος ιδέα στους τομείς του Τουρισμού και της Γαστρονομίας που δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες).
Το κρουαζιερόπλοιο του CruiseInn θα ταξιδέψει και πάλι για 4 ημέρες, σε Μύκονο, Κουσάντασι, Πάτμο, Ρόδο, Ηράκλειο και Σαντορίνη, στην διάρκεια των οποίων θα έχεις ευκαιρία να δουλέψεις μαζί με την ομάδα σου την ιδέα σου, να λάβεις feedback και εκπαίδευση από τους μέντορες του προγράμματος και να διεκδικήσεις το χρηματικό έπαθλο των 3.500 ευρώ για να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση απο την Celestyal Cruises!
Το CruiseInn απευθύνεται σε νέους έως 30 ετών. Είτε έχεις μια επιχειρηματική ιδέα είτε όχι, αλλα έχεις γνώσεις Πληροφορικής, Design ή Management δήλωσε συμμετοχή στην ιστοσελίδα του CruiseInn.
Οι 30 συμμετέχοντες που θα επιλεγούν μετά από μία σύντομη συνέντευξη θα σχηματίσουν ομάδες με συμπληρωματικές δεξιότητες και θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την επιχειρηματική τους ιδέα και να την παρουσιάσουν στην κριτική επιτροπή, η οποία θα απαρτίζεται και αυτή τη φορά από σημαντικά πρόσωπα του χώρου του επιχειρείν, της τεχνολογίας, της ανάπτυξης προϊόντων και των επενδύσεων.
Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σεμινάρια από έμπειρους μέντορες και να αλληλεπιδράσουν με τοπικούς φορείς και ντόπιους κάθε σταθμού-νησιού, ώστε να λάβουν το απαραίτητο feedback για την ιδέα τους. Μία σειρά από απαιτητικά παραδοτέα σε καθημερινή βάση θα βοηθήσουν τις ομάδες να οδηγηθούν βήμα-βήμα στην υλοποίηση του πρωτοτύπου της επιχειρηματικής τους ιδέας.
Το CruiseInn έχει βραβευθεί ήδη με Startup Greece Award 2016 και Bronze Event Award 2016, καθώς αποτελεί με διαφορά τον απόλυτο “hackathon” επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ένα εντατικό πρόγραμμα επιχειρηματικής εκπαίδευσης και την απολαυστική εμπειρία διασκέδασης μίας κρουαζιέρας στο Αιγαίo.
Δες εδώ την εμπειρία ενός CruiseInn και μείνε συντονισμένος για να μαθαίνεις όλες τις λεπτομέρειες της κρουαζιέρας του Οκτωβρίου!
Το CruiseInn, σε συνδιοργάνωση του ThinkBiz, του πρώτου φοιτητικού οργανισμού επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, και της Celestyal Cruises, της μοναδικής εταιρείας κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια, η οποία έχει αναγνωρίσει την γαστρονομία ως ένα από τους τρεις κύριους «πυλώνες» της επιχειρηματικής της δράσης. Το CruiseInn ταξιδεύει με την χορηγία του ομίλου Τripsta, ενός από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία στην παγκόσμια αγορά Τoυρισμού, του efood.gr, του Νο. 1 site παραγγελίας φαγητού στην Ελλάδα, και των ξενοδοχείων Αldemar Amilia Mare & Paradise Village, που αποτελούν μέρος του ομίλου Aldemar Resorts.
Την αιγίδα τους στο CruiseInn 2016 προσφέρουν επίσης το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης & Τουρισμού, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας και το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής. Community Partners του CruiseInn 2016 είναι επιπλέον το British Council στην Ελλάδα, το TEDxUniversityofPiraeus, το Young Executives Shipping Forum, το Code it Like a Girl, το CollegeLink, η EESTEC LC Athens, η isMOOD, το Comidor και το Mindspace. Χορηγοί επικοινωνίας της δράσης είναι η Καθημερινή, η Huffington Post Greece, το Oneman, το Fortune Greece, η Athens Voice, το Αθηνόραμα και ο 95.2 Athens DeeJay. Συνεργάτες επικοινωνίας η Metropolis Press, το SBC TV, το Kariera.gr, η Lifo, το Skywalker, το epixeiro.gr, το GetBusy.gr, το Startup.gr και το Portnet.gr. Χορηγοί της διαδικτυακής επικοινωνίας το Frapress.gr, το Mystudentpass.gr, το Neolaia.gr, το Neopolis.gr και το StepUp.
Ακολούθησε το CruiseInn σε Facebook, Twitter, Instagram και Snapchat.
Let’s Get CruiseInn!