Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με ειδίκευση στις μικρές/μεσαίες επιχειρήσεις σε συνεργασία με την ειδική σύμβουλο έρευνας αγοράς, Τζίνα Ρούπακα παρέχουν σε μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις την πρόσβαση σε έρευνες μάρκετινγκ ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες τους ώστε να τις καταστήσουν ανταγωνιστικές στο σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Η έρευνα μάρκετινγκ δίνει απαντήσεις που ελαχιστοποιούν το ρίσκο στη στρατηγική μάρκετινγκ και εκμηδενίζουν περιττά ή λάθος έξοδα. Ξεκινώντας από μια έρευνα μάρκετινγκ ο επιχειρηματίας μπορεί να γνωρίσει τις τάσεις και να βρει τις σωστές ευκαιρίες στον κλάδο του. Παραδοσιακά οι έρευνες ήταν προνόμιο μόνο των μεγάλων επιχειρήσεων που είχαν αρκετό budget να διαθέσουν. Από σήμερα η εξειδικευμένη αυτή υπηρεσία παρέχεται σε ειδικά προσαρμοσμένες τιμές για μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις που επιτρέπουν σε κάθε επιχειρηματία που θέλει να κάνει σωστές κινήσεις, να έχει πρόσβαση σε αποτελέσματα ερευνών που θα σχεδιαστούν και υλοποιηθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες του.
Η υπηρεσία «Έρευνες μάρκετινγκ» απαντά στις ερωτήσεις:
- Πόσο σωστά επιλέγουμε τους καταναλωτές που στοχεύουμε να κατακτήσουμε;
- Πόσο μπορούμε να ανταποκριθούμε σε μια συγκεκριμένη, ξεκάθαρη και σημαντική ανάγκη τους, εμείς περισσότερο (ή/και πριν) από τον ανταγωνισμό μας;
- Πώς μπορούμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια που δεν τους αφήνουν να αντιμετωπίσουν το brand μας όπως εμείς θέλουμε;
αλλά επεκτείνεται και σε άλλα πεδία αναλόγως των αναγκών!
Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες: www.marketingconsultant.gr/marketing-research
Η υπηρεσία είναι εξατομικευμένη και προσαρμοσμένη στις οικονομικές δυνατότητες των ΜΜ επιχειρηματιών.