πηγή: suit.gr

To Γενάρη του 1996 ο Bill Gates δημοσίευσε το γνωστό άρθρο με τίτλο“Content is King” και με αυτό τον τρόπο προέβλεψε ότι τα περισσότερα χρήματα που θα βγάζει κάποιος στο Internet θα είναι μέσω του περιεχομένου. Σχεδόν 20 χρόνια μετά, βλέπουμε πόσο δίκιο είχε.

Ένας από τους λόγους που το περιεχόμενο έχει γίνει τόσο δημοφιλές είναι ότι έρχεται ως απάντηση στις ανάγκες της αγοράς. Παλιότερα το marketing περιοριζόταν στην προώθηση ενός μηνύματος που έβγαινε στην αγορά. Δεν ισχύει όμως πια! Σήμερα η αγορά θέλει να λαμβάνει γρήγορα τις όποιες πληροφορίες, νέες ιδέες και Insights.

Το 70% των marketers, υποστηρίζει ότι το content υστερεί σε συνοχή και στρατηγική. Περισσότερα από τα δύο τρίτα των marketers δηλώνουν ότι δεν έχουν αρκετό χρόνο για να αναπτύξουν το περιεχόμενο που χρειάζονται. Ενώ, ένας στους δύο δυσκολεύεται να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα κάνει engage το κοινό του.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr