Κάθε brand έχει loyal πελάτες, δηλαδή άτομα που το θαυμάζουν και δείχνουν την προτίμησή τους προς αυτό. Πολλές φορές μάλιστα το κοινό μπορεί να είναι φανατικό και να δηλώνει την «αγάπη» του και την εμπιστοσύνη του. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, πως το κάθε brand παρέχει μια εμπειρία στον κάθε καταναλωτή, είτε αυτή βασίζεται στην προβολή του μέσω διαφήμισης, είτε στην αγορά του στο σημείο πώλησης, είτε σε οποιοδήποτε άλλο σημείο, όπου ο καταναλωτής έρχεται σε επαφή με το brand. Ένα τέτοιο σημείο αποτελούν και ταsocial media, στα οποία θα πρέπει να παρέχεται εξαιρετικό customer service, αν επιθυμούμε τη διατήρηση ενός δυνατού brand engagement.
Σύμφωνα με μελέτες υπάρχουν κάποιες επιτυχημένες και αναγνωρισμένες πρακτικές που συμβάλουν στο άριστο user experience που προσφέρει ένα brand μέσω των social media που διαθέτει.
Αρχικά, θα πρέπει να υπάρχει ένα σαφές πλάνο στρατηγικής στις social πλατφόρμες, το οποίο θα έχει ως κύριο στόχο τη διατήρηση αλλά και το χτίσιμο μιας σωστής και υγιούς σχέσης με τους καταναλωτές. Η στρατηγική θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει σενάρια αντιμετώπισης καταστάσεων κρίσεων, ούτως ώστε να υπάρχει η απαραίτητη ετοιμότητα προκειμένου να αντιμετωπισθούν έγκαιρα.
Τα άτομα τα οποία διαχειρίζονται τα social media ενός brand θα πρέπει να εκπαιδεύονται σύμφωνα με τις αξίες και τα πρωτόκολλα του, τη στρατηγική που έχει επιλέξει να ακολουθήσει και τα εργαλεία τα οποία θα χρησιμοποιήσει προκειμένου να εξυπηρετήσει τους στόχους του.
suit.gr