Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πόση διαφορά μπορεί να κάνει το location accuracy σε μία mobile καμπάνια; Κατά πόσο επηρεάζει την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της ή ακόμα και τα conversions; Ή επίσης πόσο σημαντικά είναι τα high-quality location data;
Πρόσφατα, έρευνα αναφορικά με το mobile advertising και την ακρίβεια της τοποθεσίας, απέδειξε ότι υπάρχει σημαντική επίδραση του location accuracy στη συμπεριφορά των καταναλωτών και στην απόδοση των διαφημίσεων.
Πιο συγκεκριμένα, φαίνεται ότι η διαθεσιμότητα της θέσης αναφορικά με τις διαφημίσεις στα κινητά επεκτείνεται, ενώ αντίθετα η ακρίβεια της γεωγραφικής θέσης υποβαθμίζεται από μια νέα εισροή programmatic impressions.
Ωστόσο, ένα από τα findings της εν λόγω έρευνας είναι πως το ακριβές location targeting οδηγεί σε αύξηση του CTR (click through rate). Αυτό το αποτέλεσμα προέκυψε ύστερα από μία σειρά test campaings που έτρεξαν σε πολλά διαφορετικά industries που συγκεντρώνουν εκατομμύρια impressions. Κάποιοι από αυτούς τους κλάδους ήταν: ψυχαγωγία, φαγητό & ποτό, retail και automotive. Παρατηρήθηκε, λοιπόν, πως στις καμπάνιες που έτρεξαν με medium location quality το ποσοστό του CTR ήταν μικρότερο από αυτό στις καμπάνιες με good location quality.