Φαίνεται ότι το email, σαν εργαλείο marketing, θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο και το 2015, όπως και το 2014. Διεθνείς μελέτες και έρευνες δείχνουν ότι τα στελέχη επενδύουν στα emails και μάλιστα σκοπεύουν να αυξήσουν το ετήσιο spending τους σε αυτά.
Ήδη από το 2014, φάνηκε ότι το email ήταν το κυριότερο εργαλείο των client-side marketers, καθώς και των διαφημιστικών προκείμενου να δημιουργήσουν περισσότερο personalized ψηφιακές εμπειρίες για το κοινό τους.
Προφανώς, οι προσωποποιημένες καμπάνιες δεν είναι κάτι άγνωστο, οπότε η προσαρμογή των emails στις ανάγκες των καταναλωτών και η σωστότερη στόχευση θα είναι οι καλύτεροι βοηθοί των marketers για την επίτευξη του επιθυμητού ROI.
Στις σχετικές έρευνες, 6 στους 10 business executives απάντησαν πως σκοπεύουν να αυξήσουν το spendings τους τόσο σε τακτικές email marketing -αναφερόμενοι στα personalized emails-, όσο και στα social media και στο mobile marketing, προκειμένου να εξασφαλίσουν στους χρήστες τους την απόλυτη εξατομικευμένη εμπειρία. Ο λόγος για την εμπειρία γίνεται γιατί πλέον το unique user experience είναι αυτό που παρέχει στο κοινό κάτι το ξεχωριστό μέσα σε όλο το advertising booming, ώστε να προσφέρει ικανοποίηση και να διεγείρει το brand loyalty.
suit.gr