πηγή: reporter.gr

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Έχουμε πολλές φορές αναφερθεί, σε αυτή εδώ τη στήλη, σε εκείνα τα οποία πρέπει να επικεντρώνουν την προσοχή τους οι άνθρωποι του Μάρκετινγκ. Το έργο τους είναι πολύπλοκο αλλά έχει έναν απλό στόχο: Να ισχυροποιήσουν τις γνώσεις τους για την αγορά/πελάτη τους, να εμπνεύσουν στις μάρκες τους έναν σκοπό (brand purpose) και να προσφέρουν μια άριστη εμπειρία στον πελάτη. Πρέπει να συνδέονται, να εμπνέουν, να επικεντρώνονται, να οργανώνουν και να οικοδομούν όλα όσα απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του στόχου. Είναι τόσο απλό όσο ακούγεται; Προφανώς όχι. Ακόμα και μεγάλες καλά οργανωμένες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν όπως θα έπρεπε στο στόχο αυτό.

Για τις περισσότερες επιχειρήσεις υπάρχει ακόμα αρκετός δρόμος να διανύσουν και οι ταχύτατες μεταβολές που συντελούνται γύρω μας δεν βοηθούν. Ο κόσμος αλλάζει με όλο και πιο ταχείς ρυθμούς κι εμείς πρέπει όχι απλώς να τον ακολουθήσουμε αλλά να προλάβουμε να βγούμε μπροστά αν θέλουμε να παραμείνουμε στο παιχνίδι. Πρέπει να αλλάζουμε όλο και πιο γρήγορα. Υπάρχουν όμως, κάποια πράγματα που δεν αλλάζουν εύκολα. Τα βασικά ανθρώπινα κίνητρα στα οποία πρέπει να ανταποκριθούν οι άνθρωποι του Μάρκετινγκ, ανεξάρτητα από τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν, δεν πρόκειται πραγματικά να αλλάξουν. Η μεγάλη μας πρόκληση είναι να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε επιχειρήσεις που να ανταποκρίνονται βιώσιμα στις ανθρώπινες ανάγκες.

Καμία, όμως, επιχείρηση, ακόμα και αν καταφέρει να εισέλθει σε μια αγορά και να τη γοητεύσει, δεν μπορεί να παραμείνει επιτυχημένη αν δεν εκπαιδεύει διαρκώς τους ανθρώπους της. Η συνεχής οικοδόμηση ικανοτήτων/δεξιοτήτων των στελεχών οποιασδήποτε βαθμίδας, έχει αποδειχτεί πως είναι αυτό που κάνει τη διαφορά μεταξύ εταιρειών υψηλής και χαμηλής απόδοσης.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr