O κόσμος του marketing είναι ένας κόσμος με σταθερή βάση και φιλοσοφία αλλά διαρκώς μεταβαλλόμενα μέσα και τρόπους λειτουργίας. Δεδομένου ότι συμβαδίζει με την τεχνολογία, οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι όσο οι εξελίξεις στην τελευταία μεταβάλλονται ταχύτατα, τόσο μεταβάλλονται και τα κανάλια λειτουργίας του marketing. Με την έλευση του 2015, η Google δίνει έμφαση σε τρεις τεχνολογικές τάσεις στις οποίες οι marketers θα πρέπει με τη σειρά τους να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα.
Το Internet of Things δεν είναι πλέον κάτι που διαβάζουμε στα tech περιοδικά ή στο Internet ή ακούμε στις μεγάλες διαλέξεις. Είναι κάτι που είναι γεγονός. Έξυπνες τηλεοράσεις, έξυπνοι λαμπτήρες, τεχνολογικά προηγμένα αυτοκίνητα είναι εδώ και σύμφωνα με την έρευνα της Google, το 2015 το Internet of Things θα βρίσκεται σε παγκόσμια ισχύ. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους marketers να στοχεύσουν αποκλειστικά στο κοινό που θέλουν λαμβάνοντας τα απαραίτητα inshights από τα (πολλά) δεδομένα των (πολλών) συνδεδεμένων συσκευών. Άρα λοιπόν, σωστό targetingγια διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο μέσω των ενεργών συσκευών και καλύτερο και σωστό experience.