πηγή: suit.gr

Με την πρώτη ματιά τα Google Trends αποτελούν έναν μηχανισμό που παρακολουθεί και καταγράφει ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις (trending topics) τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και για κάθε μία από τις 74 χώρες που υπάρχουν στη λίστα του. Εκτός όμως από μία μηχανή παραγωγής στατιστικών για τα πιο hot trendings, τα Google Trends είναι και ένα χρήσιμο εργαλείο για εταιρίες, bloggers και strategists.

Πρόκειται λοιπόν για μία freeuser friendly πλατφόρμα, ιδιαίτερα εύκολη στη χρήση της. Αυτό που την κάνει τόσο πολύτιμη για κάθε επιχείρηση και brand είναι ότι παρέχει μεγάλο όγκο δεδομένων (όπως Trending Searches, Top Charts κ.ά.) και analytics, τα οποία αν αξιοποιηθούν σωστά είναι πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και επιτυχίας.

Όπως ήδη είπαμε στην αρχή, η πρώτη λειτουργία της πλατφόρμας είναι ναανακαλύπτει τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις. Οι επιλογές που παρέχει είναι πολλές:

– Trending Now

Κανείς μπορεί να δει τα Trendings σε πραγματικό χρόνο (Trending Now), δηλαδή πρόκειται για real time data με δυνατότητα φιλτραρίσματος ανά χώρα και ανά κατηγορία (π.χ. business, lifestyle, shopping κλπ).

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr