Ανταγωνιστική στρατηγική app-μάρκετινγκ

πηγή: reporter.gr

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Ο συνολικός αριθμός των εφαρμογών που χρησιμοποιούν οι χρήστες δεν έχει αλλάξει πολύ κατά τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες εδραιώνουν  πλέον τις επιλογές των εφαρμογών τους, ξοδεύοντας όλο και περισσότερο χρόνο με τις λίγες εφαρμογές που προτιμούν. Αυτό δημιουργεί μια πρόσθετη πίεση σε εκείνους που διαθέτουν εφαρμογές, ώστε να ξεχωρίσουν και να αναπτύξουν εφαρμογές που μπορούν να αποκτήσουν και να διατηρήσουν ένα πιστό κοινό.

Σε μια πρόσφατη έκθεση του BI Intelligence, βλέπουμε γιατί αυτό το γεγονός γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό, γιατί, δηλαδή, οι προγραμματιστές αισθάνονται την ανάγκη να αναπτύξουν  μια ανταγωνιστική στρατηγική app-μάρκετινγκ που θα ενεργοποιεί τα downloads και  θα ενθαρρύνει την παρατεταμένη χρήση, ώστε να διατηρούν τους χρήστες τους. Υπάρχει μια σειρά από διαφορετικές τακτικές, τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν, τις οποίες οι marketers θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν.

Εδώ είναι μερικά βασικά σημεία για τη συμπεριφορά των χρηστών και τις προτεινόμενες στρατηγικές app -μάρκετινγκ που προκύπτουν από την έκθεση:

  • Οι κατά κεφαλήν λήψεις λιμνάζουν: οι χρήστες εφαρμογών στις ΗΠΑ κατέβασαν κατά μέσο όρο 8,8 εφαρμογές ανά μήνα κατά τη διάρκεια του 2014. Αλλά, το νούμερο αυτό είναι σχεδόν ίσο με το μέσο μηνιαίο όγκο που κατέβασαν πριν από τρία χρόνια.
  • Η ενθάρρυνση της διατήρησης και χρήσης εξακολουθούν να αποτελούν πρόκληση: Τον Ιούνιο του 2014 ο μέσος χρήστης δαπάνησε περίπου το 70% του χρόνου σε τρεις από τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες εφαρμογές του. Περίπου το 52% όλων των εφαρμογών χάνουν τουλάχιστον το ήμισυ της αιχμής των χρηστών τους μετά από τρεις μήνες.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr