Του Πάνου Τσαγκαράκη
Ο συνολικός αριθμός των εφαρμογών που χρησιμοποιούν οι χρήστες δεν έχει αλλάξει πολύ κατά τα τελευταία χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες εδραιώνουν πλέον τις επιλογές των εφαρμογών τους, ξοδεύοντας όλο και περισσότερο χρόνο με τις λίγες εφαρμογές που προτιμούν. Αυτό δημιουργεί μια πρόσθετη πίεση σε εκείνους που διαθέτουν εφαρμογές, ώστε να ξεχωρίσουν και να αναπτύξουν εφαρμογές που μπορούν να αποκτήσουν και να διατηρήσουν ένα πιστό κοινό.
Σε μια πρόσφατη έκθεση του BI Intelligence, βλέπουμε γιατί αυτό το γεγονός γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό, γιατί, δηλαδή, οι προγραμματιστές αισθάνονται την ανάγκη να αναπτύξουν μια ανταγωνιστική στρατηγική app-μάρκετινγκ που θα ενεργοποιεί τα downloads και θα ενθαρρύνει την παρατεταμένη χρήση, ώστε να διατηρούν τους χρήστες τους. Υπάρχει μια σειρά από διαφορετικές τακτικές, τόσο επί πληρωμή όσο και δωρεάν, τις οποίες οι marketers θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν.