Καθώς όμως δεν υφίσταται επιχειρηματική δραστηριότητα χωρίς το 4ο P του marketing, την προώθηση, οι marketers έχουν υιοθετήσει πλέον οικονομικούς και αποδοτικούς τρόπους και μέσα για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Ένα από τα μέσα αυτά είναι το SMS marketing. Αν και μέχρι τώρα το SMS αποτελούσε below the line μέσο, με την άνοδο του mobile και την ευρύτερη χρήση των κινητών συσκευών ως second screen πλέον, το SMS είναι ένα μέσο πρώτης γραμμής οικονομικό και πολύ αποδοτικό. Οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία μπορεί να προωθηθεί αποτελεσματικά με SMS marketing αρκεί να αξιοποιεί τα χαρακτηριστικά του μέσου και τη δημιουργική σκέψη ενός επιχειρηματικού μυαλού.
Καθώς ακόμη και σήμερα πολλοί δε γνωρίζουν τα οφέλη του SMS marketing και τα έσοδα που θα μπορούσε να προσφέρει, συγκέντρωσα παρακάτω τους πιο σημαντικούς λόγους για τους οποίους το SMS είναι ένα απαραίτητο συστατικό του μίγματος προώθησης κάθε μικρομεσαίας επιχείρησης.