πηγή: suit.gr

Καλωσορίζοντας το 2015 πολλοί είναι αυτοί που προσπαθούν να μαντέψουν τις αλλαγές που θα έρθουν στο digital ή ακόμα να προβλέψουν τα νέα trends. Για μας είναι προτιμότερο να κάνουμε έναν απολογισμό του περασμένου έτους.

Σημειώνοντας τι μάθαμε για τα social media μέσα στο 2014, αντλούμε σημαντική γνώση και εμπειρία ώστε να πάρουμε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις για την καινούρια χρονιά.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι αξίζει να θυμόμαστε:

1. Το Facebook σαφώς ήταν και παραμένει ο πρωταθλητής των social media.

Αρκεί να σκεφτούμε πως οι συνολικοί ενεργοί users του ανέρχονται σε 1,35 δισεκατομμύρια, καθιστώντας το το Νο.1 network παγκοσμίως. Δεν είναι τυχαίο που πάνω από τους μισούς users μπαίνουν στο Facebook όχι μόνο μία φορά αλλά πολλές φορές μέσα στην ίδια μέρα.

2. Το YouTube είναι το site με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα για το 2014.

Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι το 85% των online users (δηλαδή το 85% όλων των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Internet) επισκέπτονται το YouTube. Το ποσοστό αυτό είναι, όπως καταλαβαίνετε, τεράστιο. Αλήθεια, γνωρίζατε πως κάθε λεπτό το περιεχόμενο του εμπλουτίζεται κατά 100 ώρες; Τι εννοώ; Κάθε λεπτό «ανεβαίνουν» βίντεο που φτάνουν τη συνολική διάρκεια 100 ωρών.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr