Ξεκινώντας με ευχές για όλο τον κόσμο για μια καλή ,γεμάτη υγεία και χαρούμενες στιγμές χρονιά και μιας και αφήσαμε πίσω μελομακάρονα και διάφορα άλλα χριστουγεννιάτικα εδέσματα να αναφερθώ στο πρώτο φετινό μας θέμα το viral marketing που αποτελεί(κάτι που πολλοί πληροφορηθήκατε από YouTube , blogs, Facebook ακόμη και οι τηλεοπτικές ειδήσεις και εκπομπές πρόβαλλαν συχνά τα γνωστά πλέον σε όλους viral videos.Τα συγκεκριμένα τεχνολογικά δίκτυα διαμορφώνουν μία νέα κοινωνία καταναλωτών στην οποία η κάθε είδους σύσταση (αρνητική ή θετική) διαδίδεται πλέον πολύ εύκολα. Βέβαια το να εμβαθύνω σε τρόπους διαμόρφωσης άποψης των καταναλωτών πιθανότατα θα οδηγήσει στην απομάκρυνση από την ουσία του θέματος. Οπότε συνεχίζοντας με τα viral videos τα οποία θα φέρω σε παραλληλισμό με το viral marketing για να κάνω πιο εύκολη την κατανόηση του να αναφέρω πως στην καθομιλουμένη είναι αυτό που λέμε διαφήμιση από στόμα σε στόμα που σύμφωνα με τους παλαιότερους αποτελεί τον καλύτερο τρόπο διαφήμισης.
Σίγουρα σε πολλούς από εμάς έχει τύχει να βρεθούμε σε συζήτηση είτε πραγματική είτε ψηφιακή και να του πρότειναν να δει κάποιο βίντεο το οποίο να έχει από κάτω πολυπληθής προβολές .Παρακάτω λοιπόν θα δούμε ένα σχεδιάγραμμα το οποίο είναι αρκετά απλό να διαβαστεί από τον καθένα που υπάρχει μια σύγκριση 2 τραγουδιών που πέρα από το αν αρέσουν στον καθένα μας έχουν κάποια εκατομμύρια προβολές.
Είναι λοιπόν η σύγκριση των ημερήσιων προβολών με το πέρασμα των ημερών και με μια πρώτη ματιά παρατηρούμε ότι ενώ ο Justin Bieber έχει μια σταθερή διακύμανση σε σχέση με την Rebecca Black στην οποία υπήρχε μια ξαφνική άνοδος ώστε να πιάσει μα πρώτη κορυφή περίπου στην μέρα 32 και περίπου μετά από ίδιο αριθμό ημερών να βρίσκει πάλι κορυφή το διάγραμμα της .Τι το περίεργο συνέβαινε τότε και είχε τόσες προβολές??? ¨Ήταν απλώς Παρασκευή.
Φυσικά η παραπάνω εξήγηση ίσως αποτελέσει συνήγορο του διαβόλου στο κεντρικό μήνυμα που θέλω να περάσω για το Viral Marketing.Παρόλα αυτά χωρίς να χρονοτριβήσω θα αναφέρω και το προσωπικό μου πιστεύω για αυτό. Αδιαμφισβήτητα λοιπόν η ικανοποίηση που θα προσφέρεται στον πελάτη σας θα πρέπει να του δώσει αρκετά κίνητρα ώστε να γίνει διαφήμιση μας και αυτό γιατί ως άνθρωποι , γνωρίζουμε ότι κάθε επιχείρηση δεν μπορεί να είναι απολύτως αντικειμενική όταν μιλά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Ζώντας σε μία εποχή που οι συστάσεις μέσω διαδικτύου είναι πλέον κοινός τόπος, λαμβάνουμε αποφάσεις που βασίζονται κυρίως σε ανθρώπους που εμπιστευόμαστε ή φωνές που μοιάζουν με τις δικές μας ή θα μίλαγαν όπως εμείς.