Google AdWords: Πέντε λιγότερο γνωστές λειτουργίες του

    Από: Startup Team
πηγή: suit.gr

Μπορεί το Google Adwords να είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα διαφήμισης και να έχει πάρα πολλούς οδηγούς online για το πώς να το χρησιμοποιούμε, όμως υπάρχουν κάποια στοιχεία και χαρακτηριστικά που συνήθως κανείς δε μιλάει ή δε γνωρίζει για αυτά. Ας δούμε ποια:

1. Το Google Adwords δεν δουλεύει όπως πριν. Παρατηρούμε πως το conversion tracking γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο.

Είναι αναγκαίο να κοιτάξουμε τη συνολική ROI εικόνα και να στοχεύσουμε στο συνολικό κέρδος για την επιχείρησή μας. Τις περισσότερες φορές οι χρήστες μπορεί να δουν κάτι από το χώρο εργασίας τους ή στο τηλέφωνό τους και τελικά να ολοκληρώσουν την ενέργειά τους από το σπίτι.

Επίσης, είναι γεγονός ότι πλέον η αγορά ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας μπορεί να αποφασιστεί μετά από ώρα σερφαρίσματος στο internet και σύγκριση τιμών από διαφορετικές πλατφόρμες. Αυτός είναι και ο νούμερο ένα λόγος που το cross-channel remarketing, δηλαδή η στόχευση σε χρήστες που έχουν επισκεφτεί το site σας από διαφορετικά channels (π.χ. Twitter, Facebook, Google) αλλά δεν υπήρξε conversion, έχει γίνει τόσο δημοφιλές και μάλιστα τόσο γρήγορα.

Το online market έχει γίνει τόσο πολύπλοκο και θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας όλες τις παραμέτρους για σωστή στόχευση και ποιοτικά conversions.

2. Η Google σε βοηθάει να φτιάξεις τα δικά σου banners.

Με τη Google μπορούμε να τρέξουμε διαφημίσεις σε search και σε diplay network. Με το search οι διαφημίσεις εμφανίζονται κατόπιν αναζήτησης και είναι μόνο λεκτικές, ενώ σε display εμφανίζονται ως banners σε προαγορασμένα από τη Google σημεία σε websites. Μικρές επιχειρήσεις, λοιπόν, ή και startups με χαμηλό budget και χωρίς in-house web designer δεν έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν τα δικά τους banners κι έτσι περιορίζονται σε search διαφημίσεις.

Κι όμως, μέσα στο Google Adwords υπάρχει ένα εργαλείο, το οποίο μετατρέπει αυτόματα τις ήδη υπάρχουσες text ads σε banners. Μόλις είναι έτοιμο μπορείτε να το προσαρμόσετε και να το διαμορφώσετε όπως εσείς θέλετε για να ταιριάζει στο ύφος το δικό σας και της επιχείρησής σας.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr