Τι έδειξε έρευνα της Digital Cinema Media για τις διαφημίσεις που προβάλλονται στον κινηματογράφο, σε σύγκριση με αυτές της τηλεόρασης.
Οι διαφημίσεις που προβάλλονται στον κινηματογράφο, έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στο κοινό σε σύγκριση με αυτές της τηλεόρασης, σύμφωνα με έρευνα που παρουσίασε η Digital Cinema Media (DCM).
Η έρευνα επισημαίνει πως οι κινηματογραφικές διαφημίσεις «επεξεργάζονται από τον εγκέφαλο πιο συνειδητά» και φτάνει στο συμπέρασμα πως «ο κινηματογράφος είναι πιο ισχυρός και προκαλεί μεγαλύτερη συναισθηματική σύνδεση».
Τη διαδικασία «έτρεξε» η Hall & Partners με τη συμμετοχή 1.200 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων ενός κινηματογραφικού δείγματος που επιλέχθηκε από τα φουαγέ των αιθουσών κι ενός τηλεοπτικού δείγματος που επιλέχθηκε μέσω ενός online panel.
advertising.gr