Mobile και e – mail marketing ιδανικά για το λανσάρισμα νέων προϊόντων

    Από: Startup Team
πηγή: reporter.gr

Το νέο περιβάλλον διαφήμισης προϊόντων / υπηρεσιών, το οποίο έχει διαμορφωθεί από τα σύγχρονα media, προσφέρει και νέες τεχνικές marketing, οι οποίες έχουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και διασφαλίζουν, μεταξύ άλλων, την μάλλον σίγουρη απόδοση της επένδυσης (ROI).

“What is good for the Goose is good for the Gander” λένε οι φίλοι μου από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Έτσι θα μπορούσε να συνοψίσει κάποιος τα αρνητικά και τα θετικά που προέκυψαν από το κατρακύλισμα της παγκόσμιας οικονομίας τα προηγούμενα χρόνια. Τα κακά είναι γνωστά, τα καλά ίσως να μην έχουν αναγνωριστεί στο βαθμό που θα έπρεπε από τους marketers και τις διαφημιστικές εταιρίες. Οι νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν απαιτούν μια ευρύτερη ματιά στις διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις marketing και την προσαρμογή στις ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Η αύξηση των κινητών και των κοινωνικών διαδικτυακών sites, οδηγεί στην αναζήτηση επιτυχημένων στρατηγικών από τους marketers προκειμένου να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καταναλωτών και να ευθυγραμμιστούν με αυτές, μετατοπίζοντας το επίκεντρο των προσπαθειών τους στις online τάσεις.

Για παράδειγμα, μια από τις φθηνότερες σε κόστος και πολύ δημοφιλής τεχνική, είναι το e-mail, το οποίο βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και παίζει ρόλο βασικού παρουσιαστή σε όλα τα δίκτυα που έχουν βάση το διαδίκτυο. Από έρευνες προκύπτει ότι άνω του 90% των marketers, παρόλο που στερείται «sex appeal» χρησιμοποιούν το e-mail για το χαμηλό του κόστος και την στοχευμένη επαφή που κατορθώνει να επιτυγχάνει. Το γεγονός αυτό, το κάνει ιδανικό ώστε να βασίζουν σε αυτό άλλες σχετικές πρωτοβουλίες. Αυτό επιβεβαιώνεται από τους περισσότερους marketers, οι οποίοι δηλώνουν πως αποτελεί το πιο ισχυρό σε απόδοση εργαλείο για διαδικτυακό marketing.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
reporter.gr