Σύμφωνα με την έκθεση TV & Media Consumer Insights που πραγματοποίησε το Ericsson ConsumerLab για το 2014, οι Έλληνες καταναλωτές παρακολουθούν πιο συχνά περιεχόμενο μέσω streaming παρά παραδοσιακή τηλεόραση. Συγκεκριμένα, το 86% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι βλέπει video μέσω streaming αρκετές φορές την εβδομάδα, ενώ χάνει όλο και περισσότερο έδαφος η παραδοσιακή κατανάλωση περιεχομένου, που βρίσκεται στο 77%.
Ακόμα, όλο και πιο δημοφιλές γίνεται το “binge watching”, καθώς το 51% των Ελλήνων χρηστών video-on-demand (S-VOD) δηλώνουν ότι προτιμούν όλα τα επεισόδια μίας σειράς να γίνονται διαθέσιμα ταυτόχρονα, παρά σε εβδομαδιαία βάση, και να τα παρακολουθούν με το ρυθμό που επιθυμούν οι ίδιοι. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αυξάνεται η παρακολούθηση περιεχομένου εκτός σπιτιού, καθώς οι καταναλωτές χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο wireless συσκευές, κυρίως smartphones και tablets.