Snapchat: διαφημιστικό εργαλείο ή όχι;

πηγή: suit.gr

Το snapchat, η πλέον δημοφιλής εφαρμογή μεταξύ εφήβων και νέων, που τους επιτρέπει να ανταλλάσσουν φωτογραφίες οι οποίες εξαφανίζονται μετά από κάποια δευτερόλεπτα, πιθανολογείται οτι θα λανσάρει τo Snapchat Discovery Service το Νοέμβριο. Σύμφωνα με πηγές από τη Wall Street, η υπηρεσία αυτή θα επιτρέπει την αποστολή νέων και διαφημίσεων στους χρήστες. Παρόλο που το Snapchat δεν περιέχει ακόμα διαφημίσεις και δεν αποτελει δελεαστική πλατφόρμα για τους marketers, τα στατιστικά του έχουν αποδειχθεί ακαταμάχητα για πολλά brands στο εξωτερικό, όπως MC Donald’s, Taco Bell και GE.

Η BI Intelligence, σε μία νέα έρευνα της, παραθέτει τα στατιστικά στοιχεία των brands που έχουν κάνει κάποιες προσπάθειες στην πλατφόρμα του Snapchat σε σχέση με τους χρήστες του. Ακόμα και χωρίς το Snapchat Discovery service,  η εφαρμογή έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ως ένα μέσο για στοχευμένο marketing. Η έρευνα επισημαίνει επίσης τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται, καθώς οι χρήστες έχουν ήδη αποδεχθεί θερμά νέα χαρακτηριστικά του app όπως έιναι το “Stories”,  με το οποίο μπορούν να παρακολουθούν βίντεο και φωτογραφίες που δεν εξαφανίζονται μετά από κάποια δευτερόλεπτα και μπορούν να παίζουν για 24 ώρες.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
suit.gr