Το Guerilla Marketing όπως είχαμε αναφέρει και σε πρόσφατο άρθρο μας,ε ίναι ένας επιτυχημένος και χαμηλού κόστους για μία εταιρία να προωθήσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της.
Προφανώς το ζήτημα είναι να ξαφνιάσει αρχικά τους περαστικούς και μετά να γίνει η αναπαραγωγή “Word of Mouth” ή καλύτερα και γρηγορότερα αναπαραγωγή μέσω του διαδικτύου.
Αυτό που χρειάζεται για να προωθήσεις μία ταινία είναι χαρακτήρες οι οποίοι θα είναι αληθινοί. Έτσι διαλέχτηκαν συγκεκριμένα άτομα που να πληρούν όλα τα απαραίτητα για τους Σπαρτιάτες που έχουν γνωρίσει όλοι μέσω της οθόνης.
Έμειναν άναυδοι οι περαστικοί, η αναπαραγωγή πέτυχε σε όλο το διαδίκτυο. Ένας πολύ έξυπνος και χαμηλού κόστους τρόπος να γνωρίσουν όλοι τους “300: Rise of the Empire” ότι κυκλοφόρησε σε DVD.
Πίσω από την εικόνα ας αναγνωρίσουμε την επιτυχία εκείνων που το σκέφτηκαν και ας μην τους γνωρίζουμε προσωπικά.