πηγή: advertising.gr
Εντυπωσιακή η προτίμηση των Ελλήνων χρηστών στα Rich Media, σύμφωνα με το νέο Benchmarks Report της Sizmek.

Εντυπωσιακή είναι η προτίμηση που δείχνουν οι Έλληνες καταναλωτές στα Rich Media formats, όπως αποκαλύπτει η Sizmek, η μεγαλύτερη ανεξάρτητη πλατφόρμα διαχείρισης διαφημιστικών καμπανιών στον κόσμο. 

Σύμφωνα με το τελευταίο Report για τους πρώτους 6 μήνες του 2014, στην Ελλάδα, τα Rich Media είναι σχεδόν 7 φορές πιο αποτελεσματικά σε σχέση με τα απλά, standard banners. Μάλιστα, οι Έλληνες χρήστες ανταποκρίνονται σε διπλάσια συχνότητα, σε σύγκριση με το μέσο Ευρωπαίο.

διαβάστε περισσότερα εδώ:
advertising.gr