Το Suit (προφέρεται σουτ, όχι σουήτ) σημαίνει κουστούμι. Το γιατί το site ονομάζεται έτσι είναι σα να ρωτάς γιατί τα Starbucks ή η Reebok ονομάζονται έτσι. Απλά το αποδέχεσαι. 🙂
Το suit είναι ένα εκπαιδευτικό site για το digital marketing.Απευθύνεται σε marketers στην ελληνική αγορά. Ιδρυτής και διαχειριστής του Suit είναι ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος.
Επαγγελματίας στο χώρο του digital marketing με εμπειρία στο online περιεχομένο από το 1994.
Κάθε αρχή και δύσκολη λέει ο λαός κι αυτό συμβαίνει και με το Facebook Graph Api 2.0. Features άλλαξαν, δυνατότητες απενεργοποιήθηκαν, αλλά τα Facebook apps συνεχίζουν να είναι το above the line κομμάτι της προώθησης ενός brand στο Facebook. διαβάστε περισσότερα
Όπως θα έχετε ήδη προσέξει, η διαφήμιση στη δεξιά στήλη του Facebook έχει αλλάξει. Μικρές οι αλλαγές, μεγάλη η διαφορά όμως! Πιο συγκεκριμένα, το Facebook αποφάσισε ότι τόσο ο αριθμός των διαφημίσεων στη δεξιά στήλη όσο και το μέγεθος τους μπορούν να βελτιωθούν, με ακόμα καλύτερα αποτελέσματα για τους διαφημιστές. Το τελευταίο διάστημα λοιπόν, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται, από επτά, έχουν μειωθεί στις δύο, ενώ το μέγεθός τους έχει προσαρμοστεί σε εκείνο των διαφημίσεων που εμφανίζονται στο newsfeed του χρήστη, αλλά και στα κινητά.
Όπως έχουμε πει πολλές φορές, το καλό αποτέλεσμα στο digital marketing είναι ένας συνδυασμός ποιοτικού περιεχομένου, αλλά και προσαρμογής στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μέσου στο οποίο επικοινωνούμε το μήνυμά μας. Για παράδειγμα, έχουμε μιλήσει για το πώς η ίδια η δομή του Youtube Preroll videoπροσφέρει περιθώριο για optimization που θα επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο budget.
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να έχουμε κατά νου όταν αναφερόμαστε στο κόστος και τα χρήματα που ξοδεύουμε για ενέργειες SEO, είναι το γεγονός ότι τα έξοδα αυτά δεν αποτελούν κόστος για την επιχείρηση μας, αλλά ουσιαστικά επένδυση. Αυτό διότι τα αποτελέσματα των SEO ενεργειών, αρχίζουν να φαίνονται εντός ολίγων μηνών (ή και νωρίτερα, ανάλογα με τον ανταγωνισμό) και αν έχουμε κάνει καλή δουλειά (και φυσικά παρακολουθούμε και συντηρούμε τις ενέργειες SEO) διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. διαβάστε περισσότερα
Το Facebook παρουσίασε την πρώτη έκδοση του εργαλείου Pages to Watch πριν ένα χρόνο περίπου, με περιορισμένες δυνατότητες όσον αφορά στην παρακολούθηση του ανταγωνισμού.
Με τη νέα έκδοση, το Pages to Watch γίνεται ένα εργαλείο ουσιαστικής σημασίας, προσφέροντας στους marketers τη δυνατότητα να αντλήσουν αρκετές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με τη δραστηριότητα των ανταγωνιστών και του κλάδου τους στο δημοφιλές social network. διαβάστε περισσότερα