Το διαδίκτυο προσφέρει πολλές ευκαιρίες και χρήσιμα εργαλεία για τις επιχειρήσεις που θέλουν να προβληθούν και να προσεγγίσουν τους κατάλληλους καταναλωτές, ώστε στη συνέχεια και με τους κατάλληλους τρόπους να τους μετατρέψουν και σε πελάτες τους.
Όταν προσπαθούμε να προβάλουμε μία επιχείρηση μέσω του Internet, χρησιμοποιούμε τα ακόλουθα μέσα:
Ίσως από τις πιο παλιές τεχνικές προώθησης μίας επιχείρησης μέσω του διαδικτύου. Όπως έχουμε πει και στο παρελθόν, το SEO αποτελεί κάθε προσπάθεια που γίνεται ώστε μία εταιρική ιστοσελίδα να βρεθεί στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Η αποτελεσματικότητα του να δημιουργήσουμε μία σελίδα φιλική στις μηχανές αναζήτησης έγκειται στο γεγονός ότι ένα ποσοστό μεγαλύτερο από το 80% των χρηστών του διαδίκτυου δε μεταβαίνει ποτέ στη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων. Επομένως, είναι σημαντικό, αν θέλουμε να μας βρει κάποιος που ψάχνει για αυτό που προσφέρουμε να είμαστε στην πρώτη σελίδα και όχι στις επόμενες.
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η τεχνική αυτή αποτελεί μία υποενότητα της προηγούμενης. Η διαφορά του Search Engine Optimization από το Search Engine Marketing έγκειται στο ότι το SEO περιλαμβάνει τη συνολική βελτιστοποίηση της σελίδας, μέσα από τα κείμενά της, αλλά και διάφορα σημεία του κώδικά της.
Από την άλλη, το SEM περιλαμβάνει τα επί πληρωμή εργαλεία που μπορούν να προωθήσουν μία σελίδα, όπως τη δημιουργία AdWords campaigns, καταχώρηση σε καταλόγους κ.ο.κ.
Social Media Marketing
Το έχουμε πει πολλές φορές στο παρελθόν και θα το πούμε ξανά. Τα Κοινωνικά Δίκτυα αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Η πλειοψηφία του κόσμου επιλέγει πλέον τα Social Media για την ενημέρωση, την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση, όχι μόνο με το φιλικό του περιβάλλον, αλλά και με τις ίδιες τις επιχειρήσεις.
Χρησιμοποιούμε τα Κοινωνικά Δίκτυα από το Χρησιμοποιούμε τα Κοινωνικά Δίκτυα σωστά έχει μεγάλη διαφορά! Η σωστή σε κάθε περίπτωση έχει να κάνει με το είδος της επιχείρησής μας, το κοινό που θέλουμε να προσεγγίσουμε αλλά και το τι θέλουμε να προβάλουμε σε κάθε περίπτωση.
Όσο εύκολο κι αν φαίνεται λοιπόν το να έχουμε μία παρουσία μέσα στα Social Media, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, τουλάχιστον αν θέλουμε να ξεχωρίσουμε στα μάτια των καταναλωτών μας.
Αυτό δεν είναι όμως που θέλουμε;
Πριν προχωρήσουμε, ας ξεκαθαρίσουμε το εξής (για ακόμη μία φορά): Το E-mail Marketing δεν είναι SPAM!!! Εμείς θέλουμε να γίνουμε και γνωστοί, αλλά παράλληλα να γίνουμε και αγαπητά γνωστοί. Δύσκολο να καταφέρουμε κάτι τέτοιο όταν γινόμαστε ενοχλητικοί.
Το E-mail Marketing περιλαμβάνει την πιο προσωποποιημένη ενημέρωση ανθρώπων, οι οποίοι όμωςμας έχουν δώσει τα στοιχεία τους εν γνώση και έπειτα από συγκατάθεσή τους.
Μπορούμε να αξιοποιήσουμε την αποστολή e-mails για να ενημερώσουμε πελάτες μας και άτομα που έχουν εγγραφεί στη λίστα μας (άρα δυνητικούς πελάτες μας), για τρέχουσες προσφορές, νέα και άλλα ενδιαφέροντα σχετικά πάντα με την επιχείρησή μας.
Το Διαδίκτυο προσφέρει μεγάλη πληθώρα εργαλείων και ευκαιριών. Ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και μέσα από τη δημιουργικότητα και τη φαντασία, τα εργαλεία αυτά μπορούν να δώσουν ακόμη μεγαλύτερη πληθώρα ευκαιριών.
Αν λοιπόν το κοινό σας υπάρχει στο διαδίκτυο, μη διστάσετε να τα χρησιμοποιήσετε!