Και αυτό γιατί όπως αναφέρει το Bloomberg, η Louis Vuitton αυξάνει την παραγωγή της για να τροφοδοτήσει την αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της από την Κίνα και άλλες αναδυόμενες οικονομίες.
H Louis Vuitton έχει ανοίξει εργοστάσια στην Ιταλία, την Ισπανία και τις ΗΠΑ, ωστόσο, όπως τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλός της Michael Burke έχει δεσμευτεί να διατηρήσει το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής της στη Γαλλία.
«Αν επιτρέψουμε στην τεχνογνωσία μας να φύγει, ακόμα και σε μέρη τόσο κοντινά όπως η Ιταλία, νομίζω ότι είναι αναπόφευκτο ότι θα ακολουθήσουν οι άνθρωποι και η δημιουργικότητα», δήλωσε ο Burke καθώς η Louis Vuitton εγκαινίασε το 16ο εργοστάσιό της στη Γαλλία σε μια τοποθεσία κοντά στην πόλη της Ανζέρ.
Η βιομηχανία των προϊόντων πολυτελείας αποτελεί ένα από τα λιγοστά φωτεινά σημεία στον τομέα της απασχόλησης στη Γαλλία, καθώς η οικονομία παραμένει σε ύφεση.
Αυξάνονται οι πωλήσεις της Louis Vuitton, λόγω Κίνας
Η μητρική LVMH της Louis Vuitton κατέγραψε μια αύξηση 20% στις πωλήσεις μόδας και δερμάτινων ειδών το τελευταίο τρίμηνο. Μια αύξηση που τροφοδοτήθηκε από τους Κινέζους καταναλωτές. Ο Burke δήλωσε ότι η ζήτηση από την Κίνα παραμένει «εξαιρετική».
Και ενώ η Louis Vuitton πωλεί περισσότερα προϊόντα από ποτέ, ο Burke δήλωσε ότι η εταιρεία λαμβάνει μέτρα για τον περιορισμό των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη δραστηριότητά της -ένα ζήτημα που δείχνει να απασχολεί ιδιαιτέρως όλους τους εκπροσώπους της βιομηχανίας των ειδών πολυτελείας.
Με προσεκτικό σχεδιασμό, η Louis Vuitton φροντίζει να μην της μένει απόθεμα
Η ταχύτερη παραγωγή και η σωστή επεξεργασία των δεδομένων σχετικά με τις τάσεις της ζήτησης επέτρεψαν στη Louis Vuitton να μειώσει τα αποθέματά της. Αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να περιορίσει την καταστροφή των απούλητων προϊόντων της- μια ευρέως διαδεδομένη πρακτική ανάμεσα στα brand πολυτελών ειδών που επιδιώκουν να διατηρήσουν το status των προϊόντων τους, και να μην βγάζουν όσα τους μένουν στα καλάθια προσφορών, αλλά να τα καταστρέφουν.
«Συνηθίζαμε να προβλέπουμε – τώρα αντιδρούμε», είπε ο Burke. «Έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό άμεσων πωλήσεων σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο εμπορικό σήμα στον κόσμο. Καταστρέφουμε λιγότερα προϊόντα από οποιαδήποτε άλλη εταιρεία».
Πηγή: economistas.gr