Το 2019 αποτέλεσε μια χρονιά ρεκόρ για τον Ελληνικό τουρισμό. Τα έσοδα ξεπέρασαν τα 18 δισ. ευρώ και οι αφίξεις τα 31 εκατομμύρια τουριστών. Αυτή η ανάπτυξη προϋποθέτει την υιοθέτηση δράσεων για τη βελτίωση του τουριστικού προϊόντος σε πολλούς άξονες. Για παράδειγμα μπορούμε να μιλήσουμε για την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν, τις επενδύσεις για την περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών και την διαφοροποίηση του προϊόντος μακριά από το γνωστό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» με επέκταση και σε άλλες μορφές τουρισμού. Στο πλαίσιο αυτό πρέπει να γίνει εκτενής αναφορά στο προσωπικό που εργάζεται τον τομέα αυτό και στην καλλιέργειά του.
Στο επεισόδιο αυτό o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένη στο studio του Attica TV/SBC TV Channel την σύμβουλο F&B Μάγδα Πειστικού συζητούν για τον ρόλο της εκπαίδευσης των επιχειρηματιών που ασχολούνται με τον Τουρισμό. Θα απαντηθούν ερωτήματα όπως: – Ποιες είναι οι βασικές επαγγελματικές κατηγορίες στις οποίες κάποιος μπορεί να απασχοληθεί στον τουρισμό; – Ποιες έχουν ζήτηση; – Ποιες είναι οι ακαδημαϊκές δεξιότητες που απαιτούνται για έναν εργαζόμενο ή έναν επιχειρηματία στον τουρισμό; – Ποιες είναι οι επαγγελματικές δεξιότητες που απαιτούνται για έναν εργαζόμενο ή έναν επιχειρηματία στον τουρισμό; – Πως μπορεί ένας επιχειρηματίας να βελτιώσει τις δεξιότητές του; – Ποιες γλώσσες είναι σήμερα απαραίτητες (εκτός των Αγγλικών) στον τομέα του τουρισμού; – Ποια το education path που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος για να πετύχει στον τουρισμό; -Ποιο είναι τα κριτήρια επιλογής προσωπικού στον τουρισμό; και πολλά άλλα!
Παράλληλα η Λία Ζαμπέτογλου, Διευθύντρια Εκπαίδευσης του ΙΝΣΕΤΕ, μας παρουσιάζει στην πράξη το ρόλο της εκπαίδευσης στον συγκεκριμένο κλάδο.
Τέλος, o σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσιάζει 7 βασικά στοιχεία επιχειρηματικότητας στον τουρισμό.
Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του μοναδικού οικονομικού – επιχειρηματικού καναλιού της χώρας SBC TV που μετρά πάνω από 100 επεισόδια, ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι. Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις. Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 5 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: epixeiro.gr, startup.gr & franchise.gr.
Το συγκεκριμένο επεισόδιο Νο 117 «Εκπαίδευση & Ελληνικός Τουρισμός» μπορείτε να το δείτε εδώ: marketingconsultant.gr/ekpaideysi-amp-ellinikos-toyrismos/