Περισσότεροι από 3.000 επισκέπτες βρέθηκαν στη βιωματική εβδομάδα ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής «Αμάλθεια»
Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η πρώτη διοργάνωση της βιωματικής εβδομάδας ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής με τον τίτλο «Αμάλθεια», η οποία αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους 1.000 μαθητές από 20 διαφορετικά σχολεία να έρθουν πιο κοντά στην παραγωγή αγαθών με άμεσο και αυθεντικό τρόπο.
Η Αμάλθεια πραγματοποιήθηκε από τις 5 μέχρι και τις 10 Μαρτίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ., όπου πολλοί επισκέπτες και μαθητές σχολείων της πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης βρέθηκαν για να συναντηθούν με τους εκθέτες, να συμμετάσχουν στα θεωρητικά και διαδραστικά workshops, αλλά και να ακούσουν προτάσεις καθημερινής εφαρμογής της ερασιτεχνικής γεωργίας και μη φονικής παραγωγής τροφής.
Η ευαισθητοποίηση, η ενημέρωση, η εκπαίδευση, η εξοικείωση, η ενεργοποίηση, η κινητοποίηση, η δικτύωση και η επιβράβευση των σημερινών και μελλοντικών πολιτών στην ερασιτεχνική γεωργία και τη μη φονική παραγωγή τροφής ήταν οι στόχοι που επιτεύχθηκαν μέσα από τις εργασίες της διοργάνωσης. Με ελεύθερη είσοδο για τους επισκέπτες, η Αμάλθεια διεξήχθη φέτος υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Δήμου Αθηναίων.
Κατά τη διάρκεια της βιωματικής εβδομάδας της Αμάλθειας, με έντονη διάθεση για εποικοδομητικό διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, φορείς και σύλλογοι που υποστηρίζουν την ερασιτεχνική γεωργία καθώς και επιχειρήσεις και πρωτοπόροι δημιουργοί που δραστηριοποιούνται στον χώρο της παραγωγής τροφής συναντήθηκαν με τους επισκέπτες και τους μαθητές σχολείων, οι οποίοι έδωσαν ζωντάνια και ιδιαίτερο παλμό στη διοργάνωση.
Οι παρευρισκόμενοι στην Αμάλθεια ανακαλύψαν τη χαρά της παράδοσης, τη γονιμότητα της γης και τη δύναμη της κοινότητας. Πιο συγκεκριμένα:
Παράλληλα, οι επισκέπτες του εκθεσιακού χώρου γνώρισαν και είχαν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ρίγανη από την Γκιώνα, μαρμελάδες και γλυκά κουταλιού από την Κόνιτσα, παραδοσιακά προϊόντα και βότανα από την κοιλάδα του Αχελώου και από την Παλαιοβράχα Φθιώτιδας, κρασιά από τα Βαρδούσια, μέλι και προϊόντα μέλισσας από τα Καλάβρυτα, βιολογικά καλλιεργούμενα μανιτάρια, ελαιόλαδο και προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας από το όρος Πατέρας.
Στη διάρκεια της Αμάλθειας προκάλεσαν το έντονο ενδιαφέρον των μαθητών αλλά και των υπόλοιπων επισκεπτών δράσεις όπως:
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκαν 300 ώρες βιντεοσκόπησης εργαστηρίων και παρουσιάσεων από την ακούραστη και πάντα δημιουργική ομάδα του Stent TV, με δυνατότητα παρακολούθησης εδώ.
Η διοργάνωση της βιωματικής εβδομάδας πραγματοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή των παρακάτω:
Υπό την αιγίδα: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Υποστηρικτές: ΔΑΕΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΟΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, FUSILL, ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΟΠΙΟΔΟΜΗ, OPEN FARM, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΝ ΚΑΦΕΝΕΙΟΝ, ΒΙΟΖΩ, ΗΛΕΣΙΟΝ, ΠΑ.Κ.Ο.Ε., ΑΝΘΑΓΟΡΑ ΑΘΗΝΩΝ, ΑΓΡΟΝΕΑ, Η ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ, ΘΑΝΑΣΗΣ 599
Προϊοντικοί Χορηγοί: GIATSIS GREAT PACK, ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΚΑΛΑΚ, OMERTA, ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΗ, FORLABELS, KLIRONOMOS, COSMOCHROME, OLD TIMES ΧΡΩΜΑ ΚΙΜΩΛΙΑΣ, BIOMA
Χορηγοί επικοινωνίας: STAR ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, TVSTAR.GR, ΕΠΙΧΕΙΡΩ, E-DAILY, E-RADIO, START UP.GR, ENALLAKTIKOS.GR, THAT’S LIFE, TOURMISMTODAY.GR, BUSINESS WOMAN, PINK, IΠΟΡΤΑ, SIGMA MEDIA GROUP, ΟΜΟΡΦΗ ΖΩΗ, CSR NEWS.GR, ECOZEN.GR, UNI-TIES.GR, HELLENIC MEDIA GROUP, MONEYVIEW, CULPANEWS, BULLMP.COM, LET IT BE.GR, EXPOS GREECE, STENTORAS.GR, STENT, SETTLE.GR