Όπως σημειώνουν οι συντάκτες της έρευνας, εξαιτίας των χαμηλότερων ποσοστών αποδοχής και των υψηλότερων ποσοστών απάτης, το χάσμα μεταξύ ηλεκτρονικών και φυσικών αγορών παραμένει πρόβλημα. Τα ποσοστά απάτης στις ψηφιακές πληρωμές στην Ευρώπη είναι δέκα φορές υψηλότερα σε σχέση με τις συναλλαγές που διεξάγονται με φυσική παρουσία, γεγονός που έχει αρνητικό αντίκτυπο στη χρήση καρτών και την αξία τους ως μέσο πληρωμής. “Η αύξηση του ψηφιακού εμπορίου συνεχίζει να ξεπερνά αυτή των φυσικών αγορών και παρότι αυτό είναι εξαιρετικά θετικό για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους, την ίδια ώρα δημιουργεί την πίεση να διασφαλίσουν ότι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές γίνονται απρόσκοπτα και με ασφάλεια”, αναφέρει η Mastercard. “Με το ηλεκτρονικό εμπόριο να εξελίσσεται πια σε βασικό εργαλείο της καθημερινότητας, αλλά και με την εισαγωγή νεών κανονιστικών ρυθμίσεων, είναι απαραίτητο να αναπτυχθούν καινοτόμες λύσεις που θα διασφαλίζουν ότι οι έμποροι λιανικών πωλήσεων θα συνεχίσουν να ικανοποιούν τους καταναλωτές κατά τις ηλεκτρονικές τους συναλλαγές, προσφέροντας μία ασφαλή και απρόσκοπτη online εμπειρία αγορών”, προσθέτει η εταιρεία.