Στο πλαίσιο, μάλιστα, της έκθεση CES 2019 στην οποία η δημιουργός του iPhone δεν παραβρίσκεται καν.
Μπορεί η Apple να μην παρευρίσκεται επίσημα το τεράστιο σόου τεχνολογίας CES στο Λας Βέγκας, αλλά κάνει την παρουσία της αισθητή στη φετινή εκδήλωση. Το σόου ξεκινά την Τρίτη, και η Apple κυκλοφόρησε μια τεράστια υπαίθρια διαφήμιση, στο πλάι του ξενοδοχείου Marriott στο Λας Βέγκας, όπου εμφανίζει το περίγραμμα ενός iPhone και το σλόγκαν: «Ό,τι συμβαίνει στο iPhone μένει στο iPhone». Μάλιστα, στο κάτω μέρος της αφίσας υπάρχει ένα URL που οδηγεί στην πολιτική απορρήτου της Apple.
Αυτό αποτελεί την απάντηση της Apple στο ανταγωνιστικό του Android, καθώς η διαφήμιση βασίζεται σε φόβους ότι το λογισμικό της Google διαρρέει τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών σε ξένες κυβερνήσεις ή χάκερ. Από την άλλη πλευρά, η Apple, έχει δώσει έμφαση στο ρόλο της ως κατασκευάστρια τηλεφώνων η οποία σέβεται την ιδιωτικότητα των πελατών της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το ότι η Apple αντιτάχθηκε στο FBI όταν της ζητήθηκε να ξεκλειδώσει το iPhone του δολοφόνου στο San Bernardino.
Ίσως υπάρχει μια περαιτέρω ακούσια ειρωνεία καθώς τα Marriott υπέστησαν μια μεγάλης έκτασης παραβίαση δεδομένων, όπου χάκερ απέκτησαν πρόσβαση στους αριθμούς διαβατηρίων για 5,25 εκατ. πελάτες της αλυσίδας ξενοδοχείων.
Η Apple δεν παραβρίσκεται στο CES ως εκθέτης, κάτι το οποίο σημαίνει ότι δεν θα κάνει καμία ανακοίνωση στο σόου. Οι υπάλληλοί της, όμως, εμφανίζονται στη διοργάνωση προκειμένου να παρατηρήσουν τον ανταγωνισμό.
fortunegreece.com