Σε επίπεδο τιμών, η πιο δυναμική κατηγορία στα premium smartphones ήταν αυτή με κόστος μεταξύ $400 και $600, η οποία αντιπροσώπευε το 46% του συνόλου της αγοράς (σε όγκο). Σύμφωνα με την έρευνα της Counterpoint, η Samsung ηγήθηκε των πωλήσεων στην κατηγορία τιμών μεταξύ $400 και $600 με μερίδιο 25% ακολουθούμενο από την Apple (21%), τη Huawei (17%), τη vivo (10%), την OPPO (7%) και τη Xiaomi (6%). Επιπλέον, στην κατηγορία των συσκευών με τιμή μεταξύ $600 έως $800 η Apple (με μερίδιο 61%) και η Samsung (με 21%) αντιπροσώπευαν πάνω από το 80% των πωλήσεων κατά το 3ο τρίμηνο του 2018, ενώ και η Huawei κατάφερε να ενισχύσει τις δυνάμεις της. Τέλος, στο τμήμα των συσκευών με τιμή άνω των $800+, η Apple ήταν ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης με μερίδιο 80%.