Αυξανόμενες θα συνεχίσουν να είναι τα επόμενα χρόνια, οι παγκόσμιες δαπάνες για το Internet of Things (IoT). Το 2019, η αξία της αγοράς του ΙοΤ αναμένεται να διευρυνθεί κατά 15,4% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα $745 δις, από $646 δις που εκτιμάται ότι ήταν η αντίστοιχη επίδοση το 2018. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της International Data Corporation (IDC), η αγορά του ΙοΤ θα συνεχίσει να κινείται ανοδικά, με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης έως το 2022, οπότε αναμένεται να υπερβεί το $1 τρις.
Οι αναλυτές της εταιρείας προβλέπουν ότι οι τομείς της οικονομίας, που θα επενδύσουν τα περισσότερα κεφάλαια σε υποδομές και λύσεις IoT το 2019, θα είναι αυτοί του discrete manufacturing ($119 δις), του process manufacturing ($78 δις), οι μεταφορές ($71 δις) και οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας ($61 δις). Στις μεταφορές, περισσότερο από το ήμισυ των δαπανών για το IoT θα κατευθυνθούν στην παρακολούθηση των εμπορευματικών μεταφορών και στη διαχείριση του στόλου. Οι δαπάνες στον τομέα των υπηρεσιών κοινής ωφελείας θα αφορούν κυρίως τα “έξυπνα” δίκτυα ηλεκτρισμού, φυσικού αερίου και νερού.
Στο μεταξύ, οι κλάδοι, που θα παρουσιάσουν τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης έως το 2022, θα είναι οι ασφαλιστικές (17,1%), ο δημόσιος τομέας (16,1%) και η υγειονομική περίθαλψη (15,4%).
Οι υπηρεσίες
Οι υπηρεσίες IoT θα είναι η μεγαλύτερη κατηγορία για τον κλάδο με συνολικές δαπάνες $258 δις, ενώ το hardware θα είναι ο δεύτερος πιο ισχυρός τομέας με δαπάνες $250 δις, ενώ για το λογισμικό θα διατεθούν $154 δις. Το 2019. Οι δαπάνες για λογισμικό θα εμφανίσουν την ταχύτερη ανάπτυξη, 16,6%, έως το 2022, ενώ αυτές για υπηρεσίες θα αυξηθούν κατά 14,2%.
Οι ΗΠΑ και η Κίνα θα είναι το 2019 οι παγκόσμιοι ηγέτες στις δαπάνες ΙοΤ με $194 δις και $182 δις αντίστοιχα. Θα ακολουθήσει η Ιαπωνία ($65,4 δις), η Γερμανία ($35,5 δις), η Κορέα ($25,7 δις), η Γαλλία ($25,6 δις) και το Ηνωμένο Βασίλειο ($25,5 δις). Οι χώρες, που θα σημειώσουν την ταχύτερη αύξηση των δαπανών για το ΙοΤ έως το 2022, βρίσκονται στη Λατινική Αμερική: Μεξικό (28,3% ), Κολομβία (24,9% ) και Χιλή (23,3% ).
Διείσδυση
“Η υιοθέτηση του IoT αφορά όλους τους κλάδους, το δημόσιο τομέα και την καθημερινή ζωή των καταναλωτών. Τα δεδομένα, που παράγονται από τις συνδεδεμένες συσκευές, βοηθούν τις επιχειρήσεις να λειτουργούν πιο αποτελεσματικά, να αποκτούν γνώσεις στις επιχειρησιακές διαδικασίες και να λαμβάνουν αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο. Για τους καταναλωτές, η πρόσβαση στα δεδομένα αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ενημερώνονται για την κατάσταση των νοικοκυριών, των οχημάτων και των μελών της οικογένειας καθώς και για την υγεία και τη φυσική τους κατάσταση”, αναφέρει η IDC.